نهادهای اجرایی تولیدات کارگاه‌های تولیدی را خریداری کنند
کد خبر: 3889188
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵

نهادهای اجرایی تولیدات کارگاه‌های تولیدی را خریداری کنند

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به لزوم حمایت از کارگاه‌های تولیدی استان لرستان، گفت: نهادهای اجرایی تولیدات کارگاهای تولیدی لرستان را خریداری کنند.

لزوم تقویت و حمایت از کارگاه‌های تولیدی لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‎الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‎آباد شامگاه شنبه، 16 فروردین‎ماه، در دیدار با جمعی از مدیران استانی ستاد مقابله با کرونا در استان، اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به شرایطی‌که در کشور به‌واسطه شیوع کرونا ایجاد شده، برخی مدیران استان‌های دیگر از این شرایط استفاده کرده و علاوه‌بر تجهیز اقلام بهداشتی موردنیاز بیمارستان‌ها، اقدام به تجهیز بیمارستان‌های خود کرده‌اند.

وی افزود: الان فرصت خوبی است که بتوانیم از بودجه‌ای که از طرف رئیس‌جمهور در نظر گرفته شده، بیمارستان‌های لرستان را تجهیز کنیم و بودجه‌ای جهت تکمیل بیمارستان 500 تخت‌خوابی در حال احداث خرم‌آباد با همکاری نمایندگان مجلس جذب کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان بیان کرد: باید با تعامل و همکاری با یکدیگر بتوانیم در راستای حل مشکلات این استان گام‌های مثبتی برداریم؛ چراکه حق و حقوق مردم گرفتنی‌ است.

وی با بیان این‌که در ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان لرستان شاهد بی‌نظمی‌ها در نحوه توزیع اقلام بهداشتی و هم‌چنین افزایش قیمت برخی اقلام هم‌چون الکل بودیم، بیان کرد: این عامل سبب می‌شود که تهیه اقلام برای خانواده‌هایی که به‌واسطه کرونا کسب‌ و کارشان تعطیل شده‌ است بسیار سخت شود؛ لذا در این راستا باید اقدامات مؤثری انجام داد.

شاهرخی با اشاره به اهمیت مدیریت جهادی گفت: مدیریت جهادی به این معناست که منابع انسانی و مادی را به‌نحو مفید و کارآمد با نیت الهی برای رسیدن به هدف به‌کار بگیریم، این نوع مدیریت اجر بیکران دارد.

وی تصریح کرد: در استان لرستان جهت تأمین ماسک مورد نیاز مردم باید به‌صورت دقیق عمل و بهترین شیوه را برای نظام توزیع صحیح  به‌کار گرفته شود،  داروخانه‌ها اقلام را در اختیار  مردم قرار دهند و ضمناً مردم هم نباید برای تهیه این اقلام عجله‌ای داشته باشند.

شاهرخی اظهار کرد: چنان‌چه از این روزهای سخت کرونا عبور کنیم به‌تدریج به امور طبیعی باز می‌گردیم برهمین اساس باید توزیع اقلام بهداشتی طی ماه‌های آینده نیز به‌صورت مستمر ادامه داشته باشد.

وی با تأکید به این‌که امروزه شاهد هستیم برخی کارگاه‌های استان لرستان جهت مقابله با کرونا به‌صورت خودجوش پای کار آمده و یک خط تولید خود را در اختیار  قرارگاه‌های مردمی و جهادی به‌صورت رایگان قرار داده‌اند، افزود: دستگاه‌های اجرایی تولیدات کارگاه‌های این استان را خریداری کنند، این در حالی‌ است که در گذشته مصوب‌ شده ولی عده‌ای از کارپردازهای ادارات متأسفانه این موضوع را جدی نگرفته‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان، گفت: باید برای حل مشکل بیکاری و اشتغال جوانان کارگاه‌های تولیدی این استان را حمایت کنیم.

انتهای پیام
captcha