اقدامات ۱۳ گروه جهادی طلاب لرستانی
کد خبر: 3889087
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱

اقدامات ۱۳ گروه جهادی طلاب لرستانی

سرپرست حوزه‌های علمیه استان لرستان با اشاره به این‌که طلاب لرستان مشغول جهاد هستند، اظهار کرد: طلاب لرستانی در قالب ۱۳ گروه جهادی در راستای مقابله با کرونا فعالیت دارند.

اقدامات ۱۳ گروه جهادی طلاب لرستانحجت‌الاسلام سیدمحمدباقر موسوی، سرپرست حوزه‌های علمیه لرستان در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به مشارکت جهادی طلاب لرستان برای مقابله با کرونا، اظهار کرد: طلاب لرستانی از چهارم اسفندماه سال گذشته رسماً شروع به فعالیت جهادی در راستای سرکوب ویروس منحوس کرونا کردند.

وی با ذکر این مطلب که ۲۶ نفر از روحانیان جهادی پس‌از آموزش‌های لازم بهداشتی، جهت حضور در آرامستان‌های خرم‌آباد و الشتر اعلام آمادگی کردند، اضافه کرد: ۲ نفر در الشتر و ۲۶ نفر در خرم‌آباد و برخی دیگر برای ضد عفونی معابر عمومی در قالب ۱۳ گروه در روزهای مختلف در کنار دیگر اقشار مردم و در غسال‌ها جهت تجهیز اموات حضور جهادی دارند.

موسوی با تاکید بر این‌که همچنین روحانیان و طلاب در قالب گروه‌های مختلف جهادی به یاری پزشکان، پرستاران و مردم شریف استان شتافته‌اند، ادامه داد: مضاف بر این برخی دیگر از طلاب در کارهای خیر، تقویت روحیه و مشاوره، تهیه، توزیع و بسته بندی اقلام بهداشتی شرکت می‌کنند.

آموزش مجازی طلاب لرستان در ایتا

سرپرست حوزه علمیه لرستان گندزدایی مناطق فلک‌الدین، زاغه و حومه، بیرانشهر و حومه، تولید ماده گندزدا و تولید ماسک را از دیگر فعالیت‌های طلاب لرستان در شرایط کنونی برشمرد و گفت: تعداد زیادی از روحانیان و ائمه جماعت مساجد استان درگیر فعالیت جهادی هستند و علاوه‌بر آن هر مدرسه علمیه یک گروه جهادی دارد.

وی در حضور نحوه تشکیل کلاس‌های حوزه علمیه لرستان نیز گفت: از پنجم اسفندماه سال گذشته تاکنون با همکاری کامل با وزارت بهداشت و درمان، همه کلاس‌های درس حوزه علمیه تعطیل شده و اساتید استان در فضای مجازی و در قالب پیام‌رسان ایتا درس‌ها را ارائه می‌دهند.

انتهای پیام
captcha