اضافه شدن ۱۸ نفر به آمار مبتلایان به کرونا در لرستان
کد خبر: 3889001
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱

اضافه شدن ۱۸ نفر به آمار مبتلایان به کرونا در لرستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از اضافه شدن ۱۸ نفر به آمار مبتلایان به کرونا در این استان طی بیست و چهار ساعت گذشته خبر داد و گفت: فوتی‌های استان به علت کرونا به ۷۰ نفر رسید.

اضافه شدن ۱۸ نفر به آمار مبتلایان به کرونا در لرستانبه گزارش ایکنا لرستان، محمدرضا نیکبخت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ظهر امروز، 16 فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران، در رابطه‌ با آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در لرستان، گفت: تاکنون ۲۴۴۸ نمونه از بیماران مشکوک به کرونا در استان لرستان به آزمایشگاه مرجع ارسال شده است که ۲۳۰۹ نمونه پاسخ داده شده که از این تعداد ۸۱۹ مورد مثبت و ۱۴۹۰ نمونه منفی اعلام شده است.

وی با بیان این‌که تا به امروز ۷۰ مورد فوت قطعی بر اثر بیماری کرونا در استان لرستان ثبت شده است، افزود: آمار فوتی‎های لرستان بر اثر ابتلای به کرونا قبل از این شصت و هفت نفر بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان بر ضرورت همکاری مردم برای قطع زنجیره‌های انتقال ویروس کرونا در جامعه تأکید کرد و گفت: مشارکت مردم در رعایت بهداشت فردی و محیطی، توجه به توصیه‌های کارشناسان و مسئولان بهداشت و درمان و در خانه ماندن، مهم‌ترین عوامل قطع شدن زنجیره‌های انتقال این ویروس در جامعه است.

انتهای پیام
captcha