ایجاد کمپین‎های «مبارزه با کرونا» توسط جامعه ورزشی لرستان
کد خبر: 3888879
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۳

ایجاد کمپین‎های «مبارزه با کرونا» توسط جامعه ورزشی لرستان

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان افتتاح خط تولید مواد بهداشتی، تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی، نظارت بر باشگاه‎ها، توسعه ورزش‎ها در کانال‎های تخصصی ورزشی، ایجاد کمپین‎های مبارزه با کرونا و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در خانه را از جمله اقدامات اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان در راستای مقابله با کرونا برشمرد.

سلامتی هدیه‎ای از طرف جامعه ورزش به مردم قرنطینه در خانهبه گزارش ایکنا از لرستان، سیدعلی کریمی، مدیرکل ورزش و جوانان استان، شنبه، 16 فروردین‎ماه، در جمع خبرنگاران، گفت: اقدامات جهادی که در تمامی شهرستان‎ها فعال شده، با هدف مبارزه با شیوع ویروس کرونا و تلاش برای فراهم شدن سلامت مردم است.

وی افزود: افتتاح خط تولید مواد بهداشتی توسط یکی ‎از سازمان‎های مردم‌نهاد، تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی توسط هیئت همگانی در چندین مرحله، نظارت مستمر بر باشگاه‎های سراسر استان، پملپ باشگاه‎های متخلف، توسعه ورزش‎ها در کانال‎های تخصصی هیئت‎های ورزشی استان به‌صورت جداگانه، ایجاد کمپین‎های مبارزه با کرونا به‌صورت گسترده در فضای مجازی و برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی در خانه از جمله این اقدامات است.

کریمی با اشاره به این‎که هیئت‎های ورزشی براساس مصوبه کارگروه مبارزه با کرونا ورزش استان، مخاطبان رشته‎های خود را در کانال‎های اختصاصی تمرین می‎دهند، گفت: هیئت‎های همگانی، پزشکی ورزشی و روستایی عشایری که جنبه عمومی‎تری دارند با برگزاری مسابقات مجازی در راستای آگاه‎سازی مردم درباره این بیماری و همچنین سرگرم کردن خانواده‎ها با اهدای جوایز ارزنده تلاش‎های قابل تقدیری انجام داده‎اند.

وی با اشاره به این‌که اقدامات مذکور طبق روال در حال انجام است، گفت: اقدامات و کلیپ‎های آموزشی در کانال ورزشی به نشانی varzeshlorestan@ در اختیار عموم قرار می‌گیرد.‍ ‍

انتهای پیام
captcha