ضدعفونی ۸۰ درصد شهر بروجرد توسط گروه‌های جهادی
کد خبر: 3888077
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶

ضدعفونی ۸۰ درصد شهر بروجرد توسط گروه‌های جهادی

مسئول قرارگاه مردمی مبارزه با کرونا در بروجرد با اشاره به فعالیت ۲۵ گروه جهادی در این شهرستان، اظهارکرد: ۸۰ درصد شهر بروجرد توسط گروه‌های جهادی ضدعفونی شده است.

ضدعفونی ۸۰ درصد شهر بروجرد توسط گروه‌های جهادیبه گزارش ایکنا از لرستان، بهزاد ساطعی، مسئول قرارگاه مردمی مبارزه با کرونا در بروجرد، یک‌شنبه، دهم فروردین در جمع خبرنگاران اظهارکرد: با شیوع ویروس کرونا در بروجرد، ستاد هماهنگی مردمی در این شهرستان به‌منظور کنترل این بیماری راه‌اندازی شد.

وی با اشاره به استقبال گروه‌های جهادی برای کمک به سلامت مردم در شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا، خاطرنشان کرد: تعداد ۱۵۰ نفر در قالب ۲۵ گروه جهادی در این ستاد فعالیت دارند و تاکنون اقدامات گسترده‌ای را در راستای پیشگیری و کنترل بیماری کرونا انجام داده‌اند.

مسئول قرارگاه مردمی مبارزه با کرونا در بروجرد با اشاره به توزیع اقلام بهداشتی شامل ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده در بین مردم مناطق این شهرستان، افزود: همچنین طی روزهای گذشته با ارائه بسته‌های معیشتی از خانواده‌های نیازمند و دارای بیمار کرونایی حمایت شده است.

ساطعی، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، خرید مایحتاج جانبازان و معلولان، گندزدایی و ضدعفونی مناطق مختلف شهری را از دیگر اقدامات گروه‌های جهادی بروجرد برشمرد و گفت: اقدامات گروه‌های جهادی شهرستان بروجرد تا روند کامل کنترل بیماری این اقدامات ادامه دارد.

وی با اشاره به کمک خیرین در راستای تامین منابع مالی برای خرید موادضدعفونی‌کننده و بسته‌های بهداشتی و معیشتی، گفت: تلاش می‌شود این کمک‌ها با اولویت مناطق آسیب‌پذیر و پُرتراکم بروجرو هزینه و توزیع شود.

مسئول قرارگاه مردمی مبارزه با کرونا در بروجرد گفت: بیش‌از ۸۰ درصد بروجرد با بیش‌از ۵۰ هزار بطری مواد ضدعفونی‌کننده توسط گروه‌های جهادی گندزدایی شده و این روند همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha