برگزاری مسابقه عکاسی خانگی «جشن اعیاد شعبانیه» در خرم‌آباد
کد خبر: 3888074
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲

برگزاری مسابقه عکاسی خانگی «جشن اعیاد شعبانیه» در خرم‌آباد

مسابقه بزرگ عکس خانگی با موضوع «جشن اعیاد شعبانیه» توسط هیئت فرهنگی و مذهبی بوتراب منطقه ماسور خرم‌آباد برگزار می‌شود.

مسابقهبه گزارش ایکنا از لرستان، در راستای انجام‌ فعالیت‌های فرهنگی هیئات مذهبی و با توجه به شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا، هیئت فرهنگی ـ مذهبی بوتراب منطقه ماسور خرم‌آباد در نظر دارد مسابقه عکس جشن خانگی اعیاد شعبانیه را با مشارکت دلدادگان و محبان اهل‌بیت(ع) در قالب پویش «هر خانه یک هیئت» برگزار کند.

در این پویش، علاقمندان می‌توانند عکس‌های خود را با مضمون این اعیاد یا مواردی چون تزئین منزل با یک نماد مذهبی مانند پرچم، پارچه رنگی، پخت کیک و دیگر موارد خلاقانه ارسال نمایید.

بر این اساس، آثار تهیه شده به آیدی @Mosabeghebotorab ارسال شوند این در حالی‌است که جوایز این مسابقه نقدی بوده و به نفر اول ۲۰۰ هزار تومان، نفر دوم ۱۵۰ هزار تومان و نفر سوم ۱۰۰ هزار تومان اهدا و ۱۱ جایزه ۵۰ هزار تومانی نیز به برگزیدگان مسابقه اهدا خواهد شد‌.

گفتنی است که جایزه ویژه این مسابقه یک قطعه تربت اعلا، تهیه شده که از خاک سرداب حرم مطهر امام حسین(ع) است و مهلت ارسال تصاویر تا هشتم شعبان مصادف با ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) ادامه خواهد داشت و شرکت‌کنندگان می‌بایست نام و نام خانوادگی، شماره تلفن، نام شهر و محل سکونت را به همراه آثار ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha