اعزام ۲۲۲ دستگاه ناوگان باری لرستان به بندر امام خمینی (ره)
کد خبر: 3888032
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹

اعزام ۲۲۲ دستگاه ناوگان باری لرستان به بندر امام خمینی (ره)

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۲۲ دستگاه ناوگان باری لرستان برای حمل کالاهای اساسی از مبدأ بندر امام خمینی(ره) اعزام شده است.

اعزام ۲۲۲ دستگاه ناوگان باری لرستان به بندر امام خمینی (ره)به گزارش ایکنا از لرستان، عباس شرفی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، یکشنبه 10 فروردین‌ماه، در جمع خبرنگاران گفت: ناوگان باری لرستان با روحیه جهادی و با تمام ظرفیت برای حمل کالاهای اساسی از مبدأ بندر امام خمینی(ره) فعال است.

وی بیان کرد: این اقدام با توجه به شرایط حساس کنونی کشور در رابطه با شیوع ویروس کرونا و ضرورت تأمین مایحتاج ضروری مردم انجام می‌شود.

وی افزود: بنا به تأکید وزیر راه و شهرسازی و دستورالعمل‌های ابلاغی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مبنی بر تخلیه بنادر خصوصا بندر امام خمینی(ره) از کالاهای اساسی، رانندگان و شرکت‌های باری استان و با تمام ظرفیت و توان وارد میدان خدمت شده‌اند.

شرفی ادامه داد: کالاهای اساسی باید هرچه سریعتر به دست مردم برسد تا هموطنان عزیزمان در تامین ارزاق خود مشکلی نداشته باشند.

وی اضافه کرد: از روزهای ابتدایی امسال تا 9 فروردین بیش از ۲۲۲ دستگاه از ناوگان‌باری لرستان برای حمل کالاهای اساسی از استان لرستان به مبدأ بندر امام خمینی(ره) اعزام شده است.

انتهای پیام
captcha