غربالگری ۶۳۵ هزار نفر در پست‌های بازرسی سلامت لرستان
کد خبر: 3887933
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲

غربالگری ۶۳۵ هزار نفر در پست‌های بازرسی سلامت لرستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: خدمت‌سانی و غربالگری پست‌های بازرسی کووید ۱۹ در مبادی ورودی شهر های استان تا امروز ۶۳۵ هزار و ۶۴۵ نفر بوده است .

غربالگری و تب سنجی 635 هزارنفر در پست های بازرسی سلامت در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، صارم رضایی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان، شامگاه شنبه، نهم فروردین ماه، در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا جمعیت هلال احمر لرستان با برپایی پست‌های بازرسی سلامت در ۳۲ نقطه استان در حال خدمت‌رسانی غربالگری سلامت است.

وی افزود: هدف از برپایی پست‌های سلامت کمک به ارتقاء سلامت و حفظ ایمنی اقشار مختلف مردم پایش و غربالگری مسافرین در مبادی ورودی خروجی‌های شهرها، شناسایی افراد مشکوک به بیماری و ارجاع به نظام سلامت، قطع کردن زنجیره انسانی انتقال ویروس کووید ۱۹ از افراد ناقل به افراد سالم و همچنین ارائه آموزش‌های عمومی و همگانی در خصوص ویروس کرونا است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان بیان کرد: تعداد نیروها های بکار برده تا به حال متشکل‌از کارکنان و اعضا شامل دو هزار و ۲۶۴ نفر به روز در پست‌های بازرسی سلامت می‌باشند.

وی با بیان این‌که جمعیت هلال احمر لرستان با تمام پتانسیل خود مشغول انجام خدمت به هم‌استانی‌هایمان است ابراز امیدواری کرد: با شکست این ویروس شاهد بازگشت آرامش به خانه‌هایمان باشیم.

انتهای پیام
captcha