مردم از منازل خارج نشوند / تعطیلی اکثر ادارات لرستان
کد خبر: 3887769
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷

مردم از منازل خارج نشوند / تعطیلی اکثر ادارات لرستان

معاون استاندار لرستان از تعطیلی اکثریت ادارات استان خبر داد و از مردم خواست از منازل خود خارج نشوند.

مردم از منازل خارج نشوند / تعطیلی اکثر ادارات لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، محمود ثمینی، معاون سیاسی _ امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان و جانشین ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در لرستان، به همراه مدیرکل امنیتی، انتظامی استانداری لرستان و همچنین احمد حسین فتایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان لرستان از مبادی ورودی شهر خرم‌آباد و مسیرهای منتهی به تفرج‌گاه‌ها، تفریح‌گاه‌ها و بوستان‌های درون شهری خرم‌آباد به‌صورت سرزده بازدید کردند.

در حاشیه این بازدید محمود ثمینی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان، گفت: جا دارد از همه مردم استان و به‌ویژه مردم مرکز استان که در طرح فاصله‌گذاری مشارکت و همکاری مطلوبی با دستگاه‌ها داشتند تقدیر و تشکر شود.

وی افزود: کسبه‌های زیادی محل کسب خود را تعطیل نمودند و شهروندان متعددی  چند روزی است در خانه‌هایشان ماندند و در کنترل این ویروس با همکاری لازم را داشتند به آن دسته از عزیزانی که این موارد را رعایت نکردند توصیه می‌کنیم چند روز باقی‌مانده را با مردم همکاری داشته باشند و در منازل خود بمانند.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار لرستان با بیان این‌که اکثریت ادارات لرستان تعطیل شدند، اظهار کرد: طبق تصمیمی که در ستاد مدیریت کرونای استان گرفته شده اکثریت ادارات و بانک‌های استان تا ۱۵ فروردین تعطیل شدند بنابراین مردم در کنار خانواده‌ها بمانند و مراقبت‌های بهداشتی در این زمینه را رعایت تا این چند روز نیز بگذرد.

ثمینی با اشاره به روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین‌ماه، تصریح کرد: تمام تفریح‌گاه‌ها و پارکهای استان در روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین‌ماه تعطیل بوده و به خانواده‌های عزیز تاکید داریم که روز سیزدهم فروردین از منازل خود خارج نشوند چراکه هیچ خدماتی در تفریح‌گاه‌های استان به شهروندان ارائه نخواهد شد.

معاون استاندار لرستان گفت: طرح فاصله‌گذاری در همه کشور در حال اجراست و در راستای حفظ سلامتی مردم، همکاریه‌ای لازم شهروندان را تا پایان طرح خواستاریم.

انتهای پیام
captcha