اجرای طرح قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در لرستان
کد خبر: 3887719
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸

اجرای طرح قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در لرستان

در راستای اجرای دستورالعمل طرح اجرایی قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در سطح استان اقداماتی انجام شده‌ است.

اجرای طرح قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، در راستای اجرای دستورالعمل طرح اجرایی قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در سطح استان اقداماتی انجام شده که ازجمله نتایج آن می‌توان به کاهش 50 درصدی مصرف بنزین، نفت گاز و سی ان جی نسبت به دوره مشابه اشاره کرد.

بنابراین گزارش؛ کلیه عوامل ذی‌ربط از ساعت صفر روز جمعه، هشتم فروردین در محورهای اصلی و فرعی استان در حال کنترل مبادی ورودی و خروجی هستند.

گشت‌های تلفیقی با شرکت نیروی انتظامی، تعزیرات، اتاق اصناف و صمت برای کنترل بازار و صنوف فعال هستند.

در قالب اجرای این طرح از 43 هزار و 837 مکان تجاری بازدید شده که نتیجه آن پلمپ دو هزار و 200 واحد صنفی متخلف، صدور اخطاریه برای سه هزار و 265 واحد صنفی و اخذ تعهد کتبی از صاحبان یک‌هزار و 100 واحد صنفی اشاره کرد.

یادآور می‌شود؛ طبق مصوبه ستاد استانی تعداد 21 ایستگاه در مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان مستقر گردیده که ازجمله عملکرد اولین روز اجرای طرح می توان به ایجاد 21 پست، جلوگیری از ورود  دو هزار دستگاه خودرو خارج استانی، جلوگیری از خروج 452 دستگاه خودروی داخل استان، 452 دستگاه، اعمال جریمه برای 210 خودرو اشاره کرد که نتیجه آن کاهش 61 درصدی تردد نسبت به مدت مشابه است.

ایستگاه‌های سنجش سلامت در 30 نقطه فعالیت می‌نمایند که در روز گذشته به 52 هزار و 366 نفر  و 16 هزار و 881 خودرو خدمات‌رسانی شده و طی این مدت 30 نفر مشکوک به ویروس شناسایی شده که به مراکز درمانی هدایت شده‌اند.

انتهای پیام
captcha