پیشرفت ۹۵ درصدی طرح غربالگری اولیه بیماری کرونا در لرستان
کد خبر: 3887543
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۹

پیشرفت ۹۵ درصدی طرح غربالگری اولیه بیماری کرونا در لرستان

معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان از پیشرفت ۹۵ درصدی طرح غربالگری اولیه بیماری کرونا در استان خبر داد و گفت: آموزش آحاد جامعه و اطلاع‌رسانی نقش مؤثری در مقابله با بیماری کرونا داشته است .

پیشرفت ۹۵ درصدی طرح غربالگری اولیه بیماری کرونا در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، علی‌اکبر یاراحمدی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان، پنج‌شنبه، هفتم فروردین‌ماه، در جمع خبرنگاران، گفت: مرحله غربالگری اولیه بیماری کرونا ویروس در سطح لرستان در حال اتمام است و این غربالگری با دقت لازم به بیش‌از ۹۵ درصد رسیده است .

وی با بیان این‌که مرحله اجرایی و عملیاتی بسیج نیروهای کنترل و شکست کرونا با همکاری نیروهای مراکز بهداشتی با بسیج محلات و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حال انجام است، اضافه کرد: هدف ما از عملیات اجرایی بسیج نیروهای کنترل و شکست کرونا در استان لرستان در سه مرحله؛ آموزش جمعیت تحت پوشش محلات، ضدعفونی و‌ گندزدایی و مراقبت از بیماران به‌طور مستمر در حال پیگیری است.

یاراحمدی با بیان این‌که آموزش آحاد جامعه و اطلاع‌رسانی نقش مؤثری در مقابله با کرونا داشته است و استمرار آن بسیار حائز اهمیت است، گفت: هم‌استانی‌های عزیز در روز طبیعت باید در خانه بمانند و با رعایت فاصله اجتماعی و عدم حضور و تجمع در تفرجگاه‌ها از انتشار ویروس کرونا جلوگیری کنند.

انتهای پیام
captcha