تولید روزانه ۵۰ هزار ماسک در لرستان
کد خبر: 3887519
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۴

تولید روزانه ۵۰ هزار ماسک در لرستان

رئیس سازمان صمت لرستان گفت: بعد از شیوع ویروس کرونا با شناسایی و ساماندهی ۸ واحد تولید ماسک به ظرفیت روزانه ۵۰ هزار عدد ماسک تا هفته آینده ضمن برطرف شدن نیاز مردم استان با قیمت مصوب توزیع خواهد شد.

تولید روزانه ۵۰ هزار ماسک در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، محمدرضا صفی‌خانی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، پنج‌شنبه، هفتم فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران، گفت: بعد از شیوع ویروس کرونا با شناسایی و ساماندهی هشت واحد تولید ماسک به ظرفیت روزانه ۵۰ هزار عدد ماسک تا هفته آینده ضمن برطرف شدن نیاز مردم استان با قیمت مصوب توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: در حال مذاکره با صاحبان ظرفیت‌های جدید تولید ماسک در لرستان هستیم و تلاش می‌کنیم در آینده نزدیک علاوه‌بر تامین همه نیاز مردم لرستان به سایر استان‌ها هم صادرات ماسک داشته باشیم.

پلمپ ۱۴ پاساژ با هماهنگی اداره اماکن عمومی

منوچهر اسبکوه، رییس اتاق اصناف مرکز لرستان، پنج‌شنبه، هفتم فروردین در جمع خبرنگاران، با تاکید بر خطرناک شدن وضعیت شیوع ویروس کرونا در خرم‌آباد، گفت: در هفته پایانی سال گذشته ۳۳ پاساژ مرکز استان تعطیل شدند که تعداد ۱۹ پاساژ با همکاری مدیران آن‌ها تعطیل و ۱۴ پاساژ دیگر با هماهنگی اداره اماکن عمومی و مراجع قضایی پلمپ شدند.

وی بیان کرد: پنجم فروردین‌ماه جاری با توجه به جلسه‌ای که در سازمان صمت لرستان و با حضور روسای اتحادیه‌های صنفی برگزار شد، کلیه واحدهای صنفی به‌جز عرضه‌کنندگان مواد غذایی و بهداشتی با حضور اداره اماکن عمومی، سازمان صمت لرستان، اتاق اصناف و روسای اتحادیه‌های صنفی تعطیل شدند.

اسبکوه خاطرنشان کرد: اجرای این تصمیم با وجود تشدید مشکلات اقتصادی و معیشتی برای قشر کم‌درآمد جامعه، در وضعیت کنونی که جامعه با بیماری کرونا دست و پنجه نرم می‌کند و جان مردم در خطر است، اجتناب‌ناپذیر است.

انتهای پیام
captcha