نظارت ۵ اکیپ بر روند تعطیلی اصناف غیرضرور خرم‌آباد
کد خبر: 3887439
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹

نظارت ۵ اکیپ بر روند تعطیلی اصناف غیرضرور خرم‌آباد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: 5 اکیپ به‌صورت مستمر بر تعطیلی اصناف غیر ضرور در مرکز استان نظارت کرده و در سایر شهرستان‌ها نیز این امر در دستور کار قرار دارد.

نظارت 5 اکیپ بر روند تعطیلی اصناف غیرضرور خرم‌آبادبه گزارش ایکنا از لرستان، محمدرضا صفی‌خانی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، شامگاه چهارشنبه، ششم فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به مصوبه ستاد مقابله با بیماری کرونا مبنی‌بر بسته بودن اصناف غیر ضرور تا پایان پانزدهم فروردین‌ماه این امر مورد تاکید ویژه قرار گرفته است.

وی افزود: در همین راستا طی جلسه هماهنگی که روز گذشته با حضور نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، اتاق اصناف، اماکن نیروی انتظامی، نماینده دادستان، بسیج اصناف و سایر دستگاه‌ها برگزار شد، مقرر شد تا نظارت‌ها به‌صوت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: در همین راستا بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در شهر خرم‌آباد پنج اکیپ متشکل‌از دستگاه‌ها و نهادهای مختلف به‌صورت مستمر بر نحوه تعطیلی اصناف غیر ضروری نظارت می‌کنند.

صفی‌خانی ادامه داد: خوشبختانه در اولین روز کاری سال 99 با همکاری بسیار مناسب اصناف شاهد تعطیلی اغلب واحدهای صنفی غیر ضرور در سطح شهر خرم‌آباد بودیم و باید از صاحبان واحدهای صنفی تقدیر و تشکر کرد.

وی بیان کرد: با توجه به اهمیت سلامت جان شهروندان روند تعطیلی اصناف غیر ضرور تا پایان پانزدهم فروردین‌ماه ادامه دارد و اکیپ‌های نظارتی نیز به‌صورت مستمر بر روند تعطیلی واحدهای صنفی نظارت می‌کنند و با افراد متخلف برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

مسئول کمیته پشتیبانی و تدارکات ستاد مقابله با بیماری کرونای لرستان عنوان کرد: این اکیپ‌ها در تمامی مناطق شهر به‌ویژه هسته مرکزی همچون خیابان علوی، شریعتی، سبزه میدان تا شهدا، مطهری و خیابان انقلاب بازرسی و نظارت خواهند کرد و امیدواریم روند همکاری اصناف تا پایان پانزدهم فرودین ادامه داشته باشد.

صفی‌خانی گفت: امروز نیز با توجه به اخطارات لازم به جز چندین مورد که واحد صنفی خود را باز کرده بودند و این امر منجر به پلمپ شد اصناف غیر ضرور تعطیل بوده و مشکل چندانی نداشتیم و باید از ارگان‌ها و نهادهای متخلف تقدیر و تشکر کرد.

وی با بیان این‌که در شهرستان‌های دیگر استان نیز نظارت‌ها به‌صورت مستمر انجام می‌شود تا شاهد تعطیلی اصناف غیر ضرور باشیم، اظهارکرد: البته این تعطیلی شامل اصناف عرضه‌کننده مواد غذایی، آشامیدنی، بهداشتی و کالاهای ضروری و اساسی نخواهد بود، همشهریان می‌توانند در صورت مشاهده فعالیت اصناف غیر ضرور مراتب را به این سازمان و اتاق اصناف گزارش دهند تا در اسرع‌وقت اقدامات لازم انجام شود.

انتهای پیام
captcha