توزیع ۱۰۰ هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده در دلفان
کد خبر: 3887437
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷

توزیع ۱۰۰ هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده در دلفان

مسئول قرارگاه جهادی مردمی شهید سلیمانی دلفان با اشاره به فعالیت‌های این گروه در مقابله با کرونا، افزود: برای گندزدایی سطح روستاهای شهرستان دلفان ۱۰۰ هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده مورد استفاده قرار گرفته است.

توزیع  ۱۰۰ هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده در دلفانبه گزارش ایکنا از لرستان، محمد دوستیان، مسئول قرارگاه جهادی مردمی شهید سلیمانی دلفان، چهارشنبه، ششم فروردین در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت‌های این گروه در مقابله با کرونا در لرستان، اظهار کرد: پس‌از گذشت دو ماه از پیدایش ویروس کرونا در چین، این ویروس به ایران رسید و پس‌از مدت کوتاهی لرستان نیز میزبان این میهمان ناخوانده شد و برای مقابله با آن تلاش‌های زیادی از سوی ارگان‌های مختلف و دستگاه‌های متولی صورت گرفت اما مهم‌تر از همه تلاش‌های خود مردم و گروه‌های جهادی است که با دست خالی و امکانات حداقلی از جان و مال برای هم‌نوعان خود دریغ نمی‌کنند.

وی با تأکید بر لزوم مشارکت همه‌جانبه مردم برای مقابله با کرونا، تنها راه شکست کرونا را همراهی مردم دانست و گفت: شهرستان دلفان ازجمله شهرستان‌هایی است که تعداد مبتلایان آن بالا است و می‌طلبد که مردم نیز همکاری کنند تا هرچه سریع‌تر این بیماری را شکست دهیم.

دوستان با یادآوری این مطلب که گروه جهادی امام رضا(ع) دلفان با همکاری پایگاه‌های مقاومت بسیج، قرارگاه قاسم سلیمانی را تشکیل داد، افزود: اقلامی به میزان ۲۰۰ میلیون تومان از سوی خیران لرستانی مقیم تهران برای مقابله با کرونا در لرستان، به این گروه جهادی ارسال شد.

مسئول قرارگاه جهادی مردمی شهید سلیمانی دلفان با تاکید بر این‌که به‌همت مضاعف این قرارگاه ۵ هزار و ۴۰۰ لیتر الکل مخصوص ضدعفونی دست و حدود سه هزار ماسک از خیران دریافت و در مناطق حاشیه شهر دلفان توزیع شد، ادامه داد: علاوه‌بر مردم عادی حاشیه‌نشین شهر، بخش دیالیز و مرکز معلولان ذهنی و جسمی و تاکسی‌داران نیز جز جامعه هدف ما بودند.

وی توزیع هزار و ۵۰۰ پک بهداشتی شامل مایع دستشویی، پودر شوینده، مایع ظرف‌شویی، دستکش خانگی را از دیگر اقدامات قرارگاه جهادی مردمی شهید سلیمانی دلفان برشمرد و تصریح کرد: هزار و ۱۰۰ بسته غذایی با توجه به وقوع سیل در این برهه بین اقشار مستضعف و آسیب‌پذیر توزیع شده است.

دوستیان با ذکر این مطلب که ۶۵ نیرو در سطح شهر و ۸۰ نفر در سطح روستاها در توزیع مایع ضدعفونی کننده همکاری کرده و برای گند‌زدایی ۱۰۰ هزار لیتر محلول ضد‌عفونی کننده برای روستاها مورد استفاده قرار گرفته است، اضافه کرد: بخشی از این کمک‌ها به‌همت خیرین تهران و بخشی با همکاری بنیاد برکت تهیه و در اختیار این گروه قرار گرفته است.

انتهای پیام
captcha