راه‌اندازی هشتگ «هنرمندان در کنار مردم» در لرستان
کد خبر: 3886436
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۵

راه‌اندازی هشتگ «هنرمندان در کنار مردم» در لرستان

مدیرکل ارشاد لرستان از راه‌اندازی هشتگ «هنرمندان در کنار مردم» توسط معاونت هنری این اداره کل در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد.

راه‌اندازی هشتگ «هنرمندان در کنار مردم» در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، احمدحسین فتایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان چهارشنبه، بیست و هشتم اسفند در جمع خبرنگاران، از ابتکار این اداره‌کل در ایجاد پویشی با عنوان «هنرمندان در کنار مردم» و راه‌اندازی یک هشتگ با همین عنوان در فضای مجازی خبر داد.

وی افزود: این پویش به یک هنر خاص منحصر نمی‌شود و اساساً هیچ‌گونه محدودیتی از حیث رشته هنری، سن، محدوده جغرافیایی و دیگر مؤلفه‌ها برای آن در نظر گرفته نشده زیرا هدف از ایجاد آن تشویق مردم به ماندن در خانه است.

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت بیماری کرونا لرستان اضافه کرد: در این مدت کوتاه شاهد حضور و همراهی همه اقشار در این حرکت فرهنگی هنری هستیم و اگر بخواهم ساده‌تر بیان کنم باید بگویم هر شهروندی که احساس کرده می‌تواند با نمایش هنرش در این حوزه به تحقق اهداف آن کمک کند.

فتایی افزود: معتقدیم که ایجاد شور و نشاط در بین خانواده‌ها از طریق انتشار تولیدات شاد و مفرح هنرمندان می‌تواند نقش بسیار مؤثری در تشویق مردم به حضور بیشتر در خانه و به‌دنبال آن پایین آمدن احتمال ابتلا به این ویروس باشد.

وی در خصوص نتایج این حرکت نیز گفت: استقبال از این پویش از سوی مردم و هنرمندان بسیار عالی و فراتر از انتظار ما بود لذا اطمینان دارم با گذشت زمان این روند سرعت بیشتری به خود گرفته و همه‌گیرتر خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در پایان ضمن تقدیر از عملکرد بسیار مثبت رسانه‌های استان به جهت اطلاع‌رسانی دقیق و به‌موقع در خصوص بیماری کرونا، اظهارکرد: در چنین شرایطی اطلاع‌رسانی تنها محدود به رسانه‌های خبری نیست بلکه در کنار آن تولید محتوا و فعالیت‌های هنری نیز می‌تواند نقش مؤثرتری در بالا بردن سطح آگاهی جامعه داشته باشد.

انتهای پیام
captcha