مردم خرم‌آباد از حضور در آرامستان‌ها خودداری کنند
کد خبر: 3886146
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴

مردم خرم‌آباد از حضور در آرامستان‌ها خودداری کنند

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری خرم‌آباد از همراهی مردم بابت حضور نیافتن در آرامستان‌ها در راستای پیشگیری از شیوع کرونا قدردانی کرد و گفت: مردم باید همین رویه را تا زمان اعلام شرایط عادی در پیش بگیرند.

قدردانی سازمان آرامستان‌های خرم‌آباد از مردم به‌خاطر حضور نیافتن در آرامستان‌هابه گزارش ایکنا از لرستان، هدایت دالوند، مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری خرم‌آباد چهارشنبه، 28 اسفندماه در جمع خبرنگاران، گفت: خوشبختانه اکثریت قریب به اتفاق مردم خرم‌آباد هشدارهای مسئولان مبنی‌بر خودداری از زیارت اهل قبور را در روزهای گذشته به‌ویژه پنج‌شنبه‌ها رعایت کردند.

وی با تاکید بر این‌که مردم باید همین رویه را تا زمان اعلام شرایط عادی در پیش بگیرند، افزود: مردم تا اطلاع ثانوی می‌توانند در منزل با خواندن دعا، فاتحه و طلب آمرزش دین خود را به درگذشتگان خود ادا کرده و فعلاً از حاضر شدن بر سر قبور آن‌ها خودداری کنند که مطمئناً این‌کار باعث اجر و ثواب بیشتری خواهد شد زیرا همان‌طور که همگان می‌دانند خودداری از آسیب به سلامت و جان مردم از مصادیق بارز رعایت حق‌الناس است.

مدیر عامل سازمان آرامستان‌های شهرداری خرم‌آباد با بیان این‌که عده‌ای در فضای مجازی مطالبی را در مورد حضور در کنار قبر عزیزان در لحظه تحویل سال ترویج می‌کنند، گفت: شهرداری از روزهای پیش اقدام به بستن مسیر آرامستان‌ها کرده است و مردم نیز در این باب با ما همکاری داشته‌اند.

وی با بیان این‌که به معدود افرادی هم که حضور در آرامستان در لحظه تحویل سال را ترویج می‌کنند هشدار می‌دهیم که سازمان با چنین مواردی که سلامتی شهروندان را به خطر می‌اندازد، برخورد خواهیم کرد، از گندزدایی روزانه تمامی ساختمان‌های اداری، غسالخانه، معابر و محوطه آرامستان‌ها و به‌ویژه گلزار شهدای خرم‌آباد در روزهای اخیر خبر داد.

انتهای پیام
captcha