برگزاری جشنواره ملی «کرونا را شکست می‌دهیم» در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 3884255
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۱

برگزاری جشنواره ملی «کرونا را شکست می‌دهیم» در کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیرکل ارشاد کهگیلویه‌وبویراحمد از برگزاری جشنواره ملی آموزش، آگاهی و آرامش با هدف کرونا را شکست می‌دهیم در این استان خبر داد.

برگزاری جشنواره ملی «کرونا را شکست می‌دهیم» در کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، محمدعلی پیرسبزی‌، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان امروز، 20 اسفندماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: جشنواره ملی آموزش، آگاهی و آرامش با هدف کرونا را شکست می‌دهیم به‌صورت غیرحضوری در دو رشته پوستر و موشن‌گرافیگ برگزار می‌شود.

وی افزود: در شرایطی که سلامت روانی جامعه متاثر از شیوع ویروس کرونا است، هنرمندان می‌توانند مروج امید و نشاط اجتماعی در جامعه باشند.

مدیرکل ارشاد کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: در همین راستا جشنواره ملی آموزش، آگاهی و آرامش با گستره ملی در دو رشته پوستر و موشن‌گرافی به صورت غیر حضوری با محوریت کرونا را شکست می‌دهیم با همکاری انجمن هنرهای تجسمی استان برگزار می‌شود.

پیرسبزی هدف از برگزاری این جشنواره غیرحضوری را اطلاع‌رسانی، ارتباط صحیح و منطقی در جامعه و آموزش فرهنگی در رابطه با ویروس کرونا عنوان کرد.

وی با بیان اینکه ارتباط با فضای اجتماعی و فرهنگی تنها در گرو هنرمند بودن نیست، ابراز کرد: تاثیر حضور هنری هنرمندان در عرصه‌ها و موقعیت‌های مختلف می‌تواند توانایی و نقش آن‌ها را پررنگ‌تر کند.

مدیرکل ارشاد کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به نحوه برگزاری این جشنواره، بیان کرد: هنرمندان علاقه‌مند می‌توانند آثار خود را بدون محدودیت ارسال اثر و شرایط سنی که در فراخوان اعلام می‌شود، تا تاریخ ۱۰ فروردین‌ماه ۱۳۹۹ به شماره واتس آپ ۰۹۱۷۷۰۵۳۲۹۵ ارسال کنند.

پیرسبزی با اعلام جوایز نفرات برتر این جشنواره، یادآور شد: در رشته موشن‌گرافیک نفر اول مبالغ ۲۰ میلیون ریال، نفر دوم ۱۵ میلیون ریال و نفر سوم ۱۰ میلیون ریال و همچنین در رشته پوستر نفر اول مبالغ ۱۰ میلیون ریال، نفر دوم ۷ میلیون ریال و نفر سوم ۵ میلیون ریال اهدا می‌شود.

انتهای پیام
captcha