كارگروه تهیه محتوای سلامت معنوی در فارس تشكیل شد
کد خبر: 3882697
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵

كارگروه تهیه محتوای سلامت معنوی در فارس تشكیل شد

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشكی شیراز از تشكیل كارگروه تهیه محتوای سلامت معنوی در شرایط شیوع كرونا و كروناهراسی در جامعه در استان فارس و ذیل این دانشگاه خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، در شیوع كرونا، نشست مشترك اعضای دبیرخانه ستاد اقامه نماز دانشگاه علوم پزشكی شیراز و معاونت بهداشت این دانشگاه امروز، 12 اسفندماه برگزار شد.

در این نشست  بر آمادگی مجموعه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای همکاری همه‌ جانبه با معاونت بهداشتی و مقابله با شیوع ویروس کرونا تأکید شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مهدوی، معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشكی شیراز هدف از این نشست را استفاده از ظرفیت مبلغان و روحانیون نهاد برای آرامش‌بخشی به جامعه و کاهش آسیب‌‌های ناشی از کروناهراسی و همچنین اطلاع‌‌رسانی‌های بهداشتی به مخاطبان عنوان کرد.

وی افزود: در همین راستا کارگروه تهیه محتوای سلامت معنوی تشکیل و مقرر شد محتوای بهداشتی متناسب با فضای نمازخانه و مسائل روان‌شناختی تولید شود.

مهدوی ادامه داد: پیرو مصوبات این نشست مقرر شد تا اطلاع ثانوی نماز جماعت در تمامی نمازخانه‌‌های واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشكی شیراز برگزار نشود و نمازخانه‌ها به‌مدت ۳۰ دقیقه تا یک ساعت برای انجام فریضه نماز به‌‌صورت فرادی و با رعایت موارد بهداشتی برای نمازگزاران باز باشد.

یادآور می‌شود، این نشست با حضور اکبر اجرایی، بازرس ویژه رئیس دانشگاه و مسئول بهداشت و اماکن مذهبی دانشگاه و محمدرضا کریمی، معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشكی شیراز برگزار شد.

 

انتهای پیام
captcha