خروج سامانه بارشی از لرستان / هوا سردتر می‌شود
کد خبر: 3881616
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸

خروج سامانه بارشی از لرستان / هوا سردتر می‌شود

مدیرکل هواشناسی لرستان از خروج سامانه بارشی از این استان از غروب امروز خبر داد و گفت: دمای هوا در این استان سردتر می‌شود.

خروج سامانه بارشی از لرستان طی غروب امروز / هوا سردتر می‌شودبه گزارش ایکنا از لرستان، بهروز مرادپور، مدیرکل هواشناسی استان، امروز، هفتم اسفندماه در جمع خبرنگاران، گفت: میانگین بارش سامانه اخیر در این استان 108 میلیمتر گزارش شده است.

وی افزود: نورآباد با 145 میلیمتر و الیگودرز با 65 میلیمتر بیشترین و کمترین بارش‌ها را داشتند، همچنین میزان بارش‌ها در خرم‌آباد 95 میلیمتر گزارش شد.

قطع آب آشامیدنی 71 روستای لرستان

علیرضا کاکاوند، مدیر عامل شرکت آبفار لرستان نیز در جمع خبرنگاران، با بیان این‌که آب آشامیدنی 71 روستای لرستان قطع شده که از این تعداد 47 مورد مربوط به پلدختر است، اظهار کرد: آب آشامیدنی اکثر این روستاها به‌خاطر  مشکلات برق قطع شده است.

وی ادامه داد: در یک‌سری از روستاها نیز به‌خاطر تخریب پل‌هایی که در مسیر رودخانه کشکان بودند لوله‌ها خسارت دیدند و در نتیجه آب آشامیدنی آن‌ها قطع شده است.

کاکاوند با بیان این‌که عمده مشکلات ما جاهایی بوده که لوله‌های انتقال آب روی پل‌ها قرار داشتند، اضافه کرد: با وصل شبکه برق مشکل اکثر روستاهای استان مرتفع می‌شود اما در جاهایی که لوله‌ها روی پل‌ها تخریب شدند با فروکش کردن آب رودخانه می‌توان کار بازسازی را آغاز کرد.

وی بیان کرد: از دو روز گذشته اکیپ‌های شرکت برای خدمات‌دهی به روستاییان با تانکرهای سیار آماده‌باش هستند.

کاکاوند گفت: امیدواریم مشکل برق امروز حل شود و چنان‌چه این مهم مرتفع نشود فردا دیزل‌های شرکت را به منطقه می‌فرستیم و با تانکر و آب بسته‌بندی به این روستاییان خدمات خواهیم داد.

انتهای پیام
captcha