اجرای 90 طرح پیشگیری از کرونا در فضاسازی شهر یزد
کد خبر: 3881475
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۹

اجرای 90 طرح پیشگیری از کرونا در فضاسازی شهر یزد

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد از اجرای 90 طرح مرتبط با پیشگیری از بیماری کرونا در فضاسازی شهر یزد خبر داد.

اجرای 90 طرح پیشگیری از کرونا در فضاسازی شهر یزدبه گزارش ایکنا از یزد، عباس ملازینلی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد 6 اسفندماه در حاشیه نشست هماهنگی تبلیغات و آموزش کرونا ویروس این سازمان با اشاره به ضرورت توجه به آموزش همگانی در رابطه با پیشگیری و کنترل بیماری کرونا اظهار کرد: با توجه به اعلام وزارت بهداشت مبنی بر پیشگیری از این ویروس با رعایت موارد بهداشتی، لازم است آموزش‌های همگانی در ارتباط با این موارد انجام شود.

وی بر اهتمام سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد بر آموزش همگانی افراد در حوزه‌های مختلف تاکید کرد و افزود: یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های این سازمان، توجه به آموزش همگانی در راستای افزایش سطح فرهنگ و سلامت جامعه است.

ملازینلی تصریح کرد: در این راستا و برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در یزد، سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد اقدام به نصب بنرهایی با محتوای آموزشی در سطح شهر کرده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد افزود: بیش از 90 طرح در فضاسازی شهری، بیلبورد و استندهای سطح شهر یزد از سوی واحد تبلیغات فرهنگی و فضاسازی شهری اجرا شده است.

وی در ارتباط با موضوع این طرح‌ها گفت: راه‌های پیشگیری از بیماری کرونا، نحوه شست و شوی صحیح دست‌ها، راه‌های حفاظت از ابتلا به ویروس کرونا، علائم بیماری و نحوه معاشرت صحیح برای پیشگیری از این بیماری، موضوعاتی است که در این طرح‌ها استفاده شده است.

ملازینلی با بیان اینکه اجرای این اقدام نقش مهمی در افزایش آگاهی و اطلاعات عمومی مردم نسبت به بیماری کرونا ایفا می‌کند تصریح کرد: سعی شده این طرح‌ها در نقاط مختلف شهر و برای آگاهی عموم مردم اجرا و نصب شود.

انتهای پیام
captcha