تمام مكان‌های عمومی در فارس ضدعفونی شوند / لزوم لغو تجمع‌های غیرضرور
کد خبر: 3881443
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰

تمام مكان‌های عمومی در فارس ضدعفونی شوند / لزوم لغو تجمع‌های غیرضرور

استاندار فارس با اشاره به شیوع بیماری كرونا بر لزوم توجه به ضدعفونی مکان‌های عمومی و ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری با همکاری شهرداری و علوم پزشکی تأکید کرد.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری، عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس امروز، 6 اسفندماه در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت زنان و خانواده استان با اشاره به شیوع ویروس کرونا از تشکیل ستاد پیشگیری و مبارزه با این بیماری در استان خبر داد و افزود: این ستاد از این پس به‌صورت متمرکز تشكیل می‌شود.

وی افزود: در این ستاد دستگاه‌های مختلفی نظیر راه و شهرسازی، آموزش و پرورش، تحقیقات و فناوری، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، سازمان صدا و سیما، حج و زیارت و استانداری در قالب مدیرکل سیاسی، اجتماعی و فرمانده نیروی انتظامی و چند دستگاه دیگر عضویت دارند كه در آن تصمیم‌ها به‌صورت متمرکز و در یک چار چوب اصلی گرفته خواهد شد.
رحیمی با بیان اینکه از مرحله عادی مواجه با کرونا ویروس عبور کرده‌ایم و به مرحله درگیری با این بیماری وارد شده‌ایم، گفت: در این زمینه همکاران در علوم پزشکی شیراز با توجه به سه سناریوریی که طراحی شده است، اقدامات لازم را انجام می‌دهند .
استاندار فارس بر لزوم توجه به ضدعفونی مکان‌های عمومی و ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری با همکاری شهرداری و علوم پزشکی تأکید کرد و خواهان تدام اقداماتی شد که در روزهای گذشته در این زمینه انجام شده است.
اطلاع‌رسانی دقیق درباره راه‌های مقابله با انتشار ویروس کرونا از طریق بیلبوردهای شهری، صدا و سیما و سایر رسانه‌ها از دیگر موضوعاتی بود که استاندار فارس دراین جلسه بر آن‌ها تاکید کرد.
نماینده عالی دولت در استان فارس همچنین از دستگاه‌های اجرایی، فرهنگی و مذهبی خواست لغو تجمع‌های غیر ضروری را در دستور کار قرار دهند.

 

انتهای پیام
captcha