افزایش تعداد بیماران بهبود یافته از کرونا به 25 نفر
کد خبر: 3881435
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶
نمکی خبر داد:

افزایش تعداد بیماران بهبود یافته از کرونا به 25 نفر

وزیر بهداشت، با اشاره به افزایش مبتلایان بهبود یافته از بیماری کرونا، از مردم درخواست کرد تا به نقاط آلوده سفر نکنند.

افزایش بیماران بهبود یافته از کرونا/ مردم همکاری کنند تا مجبور به قرنطینه نشویمبه گزارش ایکنا، سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در یک ارتباط زنده با شبکه خبر و در حاشیه جلسه هماهنگی با ارتش جمهوری اسلامی ایران، با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره همراه مردم بوده است، گفت: قرار است از ظرفیت‌های بی‌بدیل و توانمندی‌های ارتش در ضد عفونی اماکن، کنترل معابر شهر‌ها و برخی قرنطینه‌ها، همچنین استفاده از کمک‌های تیم پزشکی پرستاری و لجستیک ارتش استفاده کنیم.

وی در رابطه با آخرین وضعیت بیماری کرونا، نیز گفت: نقاط بسیار آلوده‌ای که داشتیم تحت کنترل است، ضمن اینکه میزان ترخیصی از بیمارستان‌ها نیز رو به افزایش است.

نمکی بیان کرد: میزان ورود افراد مبتلا در بیمارستان‌ها اگرچه در برخی نقاط همچنان وجود دارد، اما این موضوع نیز تحت کنترل است.

وی با بیان اینکه از مردم در خواست می‌کنیم همچون بسیج ملی کنترل فشار خون در کنار ما باشند، گفت: از مردم درخواست می‌کنم که به جا‌هایی که آلوده اعلام می‌شوند نروند، از جا‌های آلوده به نقاط دیگر سفر نکنند تا مجبور به یک قرنطینه سفت و سخت نشویم. اگر مردم همکاری کنند به راحتی می‌توانیم کرونا را شکست دهیم.
 
به گزارش ایکنا؛ گزارش‌ها حاکی از ترخیص 25 نفر از مبتلایان به کرونا است که از این میان 21 نفر در قم و 3 نفر در تهران و یک نفر از مرکزی بوده‌اند.
انتهای پیام
captcha