همایش ملی «زنده‌نامان تبریز» برگزار می‌شود
کد خبر: 3881417
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳

همایش ملی «زنده‌نامان تبریز» برگزار می‌شود

معاون فرهنگی شهرداری تبریز گفت: سومین همایش ملی زنده‌نامان تبریز با معرفی چهره‌های ملی و بین‌المللی در ۱۴ مرداد ۹۹ مصادف با روز تبریز و سالروز صدور فرمان مشروطیت برگزار می‌شود.

سومین همایش ملی «زنده نامان تبریز» برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام احمد حمیدی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز امروز، ششم اسفندماه در جمع خبرنگاران، گفت: سومین همایش ملی زنده‌نامان تبریز با معرفی چهره‌های ملی و بین‌المللی در ۱۴ مرداد ۹۹ مصادف با روز تبریز و سالروز صدور فرمان مشروطیت برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: برپایی این همایش فرهنگی در راستای تجلیل و ارج ‌نهادن به مقام شامخ چهره‌های برجسته و ماندگار فرهنگی، هنری، اجتماعی، علمی، ورزشی و نیز ایثارگران سرافراز است.

دبیر سومین همایش ملی زنده‌نامان گفت: این همایش ملی بنا دارد که از بین همه فعالان و برجستگان حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، صنعتی، خدماتی، اقتصادی، ورزشی و ... که در قید حیات هستند و اثرگذاری ملی و بین‌المللی چهره‌های برگزیده را مشخص و از آنان تجلیل به عمل آورد.

معاون فرهنگی شهردار تبریز افزود: افراد انتخاب شده در بخش‌های مختلف علمی و دانشگاهی، دفاع مقدس، مدیریت کلان، ورزش، فرهنگ و هنر، امور اجتماعی، تحقیق و پژوهش، صنعت و خدمات و مشارکت و سرمایه‌گذاری که توسط کمیته‌های تخصصی انتخاب شده‌اند، تجلیل می‌شوند.

وی با بیان اینکه برگزیدگان این همایش بدون محدودیت سنی انتخاب می‌شوند، گفت: ارزیابی‌های هیئت عالی انتخاب برای تعیین افراد برگزیده در دو حوزه ملی و بین‌المللی این همایش در چند مرحله خواهد بود که پس از وزن‌دهی اجتماعی، علمی، سیاسی و ... انتخاب می‌شوند.

حجت‌الاسلام حمیدی در پایان گفت: هیئت عالی انتخاب تمهیدات لازم را جهت دقت نظر در معرفی افراد برگزیده اتخاذ و همچنین کمیته‌های مختلف همایش ملی زنده‌نامان نیز تمهیدات لازم را جهت برگزاری هرچه بهتر این همایش انجام دهند.

وی تأکید کرد: بنا بر تصمیم اتخاذ شده، تمامی علاقه‌مندان حقیقی و یا حقوقی می‌توانند از طریق مراجعه به پایگاه اینترنتی همایش به نشانی zendehnaman.tabriz.ir و تکمیل فرم، افراد مورد نظر خود را با رعایت شرایط عمومی که توسط هیئت عالی انتخاب تدوین شده معرفی کنند.

انتهای پیام
captcha