تهران؛ هفدهمین ایستگاه مصاحبه پزشکان متقاضی حج ۹۹
کد خبر: 3881349
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴
الوانی خبر داد؛

تهران؛ هفدهمین ایستگاه مصاحبه پزشکان متقاضی حج ۹۹

سرپرست مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از برگزاری آزمون و مصاحبه حضوری پزشکان متقاضی حج 99 طی امروز، ششم اسفندماه، در تهران خبر داد.

تهران هفدهمین ایستگاه مصاحبه پزشکان متقاضی حج ۹۹به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی مرکز پزشکی حج و زیارت در جمعیت هلال احمر، جمال‌الدین الوانی، رئیس این مرکز از برگزاری آزمون و مصاحبه حضوری پزشکان متقاضی حج ۹۹ در تهران خبر داد.

وی اظهار کرد: تهران، هفدهمین استان است که مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر اقدام به برگزاری مصاحبه از پزشکانی که در سامانه این مرکز ثبت نام کرده‌اند، می‌کند.

سرپرست مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه در تهران ۱۱۰ پزشک داوطلب حضور در عملیات بهداشت و درمان حج ۹۹ مورد معاینه قرار گرفته‌اند، تصریح کرد: از این تعداد ۴۰ نفر زن و 70 نفر مرد بودند.

وی سپس با تأکید بر ادامه روند انجام مصاحبه از پزشکان متقاضی حج ۹۹ افزود: علاوه بر تهران، در روز‌های اخیر استان‌های البرز، قزوین، زنجان و سمنان نیز در تهران مورد مصاحبه قرار گرفتند.

الوانی با بیان اینکه تا کنون پزشکان متقاضی حج در ۲۱ استان کشور در آزمون مصاحبه حضوری شرکت کرده‌اند، گفت: پس از انجام مصاحبه در استان‌های باقی مانده، پزشکان حائز امتیازات بیشتر انتخاب و معرفی می‌شوند.

سرپرست مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر تصریح کرد: تا کنون ۳۸۵ پزشک در ۲۱ استان کشور مورد مصاحبه قرار گرفته‌اند. یادآور می‌شود مرحله آزمون و مصاحبه حضوری پزشکان متقاضی حج ۹۹ به منظور انتخاب پزشکان عمومی، متخصص داخلی و طب اورژانس که به عنوان پزشکان مجموعه در ایام حج تمتع در کشور عربستان به زائران ایرانی خدمات درمانی ارائه کنند، صورت می‌گیرد.
انتهای پیام
captcha