گروه‌های فلسطینی: دست تجاوزگران قطع خواهد شد
کد خبر: 3880923
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸

گروه‌های فلسطینی: دست تجاوزگران قطع خواهد شد

گروه‌های فلسطینی ضمن محکومیت شهادت یک جوان فلسطینی به دست نظامیان رژیم صهیونیستی به این رژیم هشدار دادند: دستی که به سوی فرزندان فلسطین دراز شده است، به‌زودی قطع خواهد شد و ما هرگز از حقوق ملت خود کوتاه نخواهیم آمد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از «رأی الیوم»، «فوزی برهوم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) امروز، 4 اسفندماه، در بیانیه‌ای تأکید کرد: اشغالگران صهیونیست، یک جوان بی‌دفاع را در نوار غزه به شهادت رسانده و به جسد او بی‌حرمتی کردند درحالی‌که همه جهان این جنایت را دید و شنید. این جنایت نیز به فهرست جنایات سیاه رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین اضافه می‌شود و این رژیم باید تبعات و نتایج آن را نیز بپذیرد.
 
برهوم افزود: سیاستی که اشغالگران در پیش گرفته‌اند بسیار خطرناک است؛ این رژیم جرئت پیدا کرده است که خون مردم‌ بی‌گناه فلسطین را بریزد و به جنایات و اقدامات تروریستی خود علیه ملت ما و جوانان ما که در مقابل ظلم، زور و تجاوز ایستادگی می‌کنند، ادامه دهد.
 
سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در یک گفت‌وگوی رادیویی ضمن محکوم کردن جنایت وحشیانه اسرائیل و بی‌حرمتی به پیکر یکی از شهدای فلسطینی در شرق خان یونس، تأکید کرد: دستی که به سوی فرزندان فلسطین دراز شده است، به‌زودی قطع خواهد شد. همانطور که گروه‌های مقاومت پیش‌تر آن را قطع کرده بودند. ما هرگز از حقوق ملت خود کوتاه نخواهیم آمد.
 
«مصعب البریم» افزود: ویژگی همیشگی رژیم اشغالگر اسرائیل آن است که همواره تشنه خون بوده و از سال 1948 تا کنون در حال انجام اقدامات تروریستی و وحشیانه است.
 
سخنگوی جهاد اسلامی به ملت فلسطین که همواره در حال انتفاضه هستند و مقاومت را تنها نمی‌گذارند، درود فرستاد و گفت: افتخار می‌کنیم که توانسته‌ایم در مقابل تمام توطئه‌هایی که علیه ما و مقاومت وجود دارد، ایستادگی کنیم.
 
یادآور می‌شود، روز شنبه، 3 اسفندماه، نیروهای اشغالگر صهیونیست یکی از جوانان فلسطینی در شرق خان یونس واقع در نوار غزه را به شهادت رسانده و پیکر این شهید را مورد بی‌حرمتی قرار دادند.
 
شاهدان عینی اعلام کردند که یک بولدوزر نظامی اسرائیلی پس از به شهادت رساندن این جوان فلسطینی، پیکر این شهید را به شکل وحشیانه‌ای از ناحیه سر بلند کرد و در محل دیگری انداخت.
انتهای پیام
captcha