پویش مردمی تحریم رژیم صهیونیستی در اسپانیا
کد خبر: 3880492
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵

پویش مردمی تحریم رژیم صهیونیستی در اسپانیا

احزاب و شوراهای شهر در اسپانیا با هدف مقابله با سیاست‌های اشغالگرانه اسرائیل، پویش تحریم رژیم صهیونیستی را راه‌اندازی کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری معا، دو حزب اسپانیایی «Podems» و «POSE»  با نهادهای سیاسی و شهرداری‌های مختلف در اسپانیا برای تحریم رژیم صهیونیستی هم‌پیمان شدند و حدود 58 اداره شهرداری و نهاد سیاسی به این دو حزب پیوستند.

«کمپین بین‌المللی تحریم رژیم صهیونیستی» که در سال 2005 تأسیس شد و تاکنون با هدف تحریم و برگشت دادن سرمایه‌گذاری‌ها از سرزمین‌های اشغالی فعالیت می‌کند.

اعضای این کمپین، که از سوی احزاب مختلف اسپانیایی رهبری می‌شوند، به نداشتن هرگونه فعالیت با شرکت‌های رژیم صهیونیستی از جمله نخریدن محصولات و استفاده از خدمات آنها متعهد شدند.

لیست مناطق تحریم‌شده رژیم صهیونیستی در این کمپین شامل «اندلس»، «اراگون»، «آستوریاس»، «جزایر قناری»، «کانتابریا»، «کاستیا و لئون»، «کاستیا لامانچا»، «کاتالونیا»، «سرزمین باسک»، «ناوارا»، «اکستادادورا»، «گالیسیا»، «جزایر بالئاری»، «مادرید» و «والنسیا» است.

شوراهای شهرداری‌های «کادیز»، «پادالونا»، «کوروا»، «سانتیاگو» و «شورای استانی والنسیا» اخیراً به این کمپین پیوستند و خواستار تحریم رژیم صهیونیستی شدند.

انتهای پیام
captcha