شرکت در انتخابات تجلی شور و عقلانیت است
کد خبر: 3880372
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶

شرکت در انتخابات تجلی شور و عقلانیت است

نماینده ولی‌فقیه در لرستان حضور در انتخابات را تکمیل‌کننده راهپیمایی ۲۲ بهمن دانست و افزود: شرکت در انتخابات تجلی شور و عقلانیت است و حضور پُرشور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی، دشمن را مأیوس کرده است.

ببه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلیم سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد در خطبه‌های نمازجمعه این هفته خرم‌آباد در مصلی الغدیر این شهر، گفت: شرکت در انتخابات ادامه راه امام راحل، شهدا و تبعیت از فرمان رهبری است.

وی افزود: شرکت در انتخابات تجلی شعور و عقلانیت است و حضور پُرشور مردم در پای صندوق‌های اخذ رای، دشمن را مایوس کرده است.

امام جمعه خرم‌آباد ادامه داد: حضور پُرشور مردم  پای صندوق‌های رای تکمیل کننده راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن است و روز شنبه صرف‌نظر از نتیجه انتخابات روز جشن ملی و روز موفقیت ملت ایران است.

خطیب جمعه خرم‌آباد با بیان این‌که انتظار می‌رود هرکدام از داوطلبین از سوی مجاری قانونی انتخابات به عنوان منتخب انتخاب شد، منتخب همه مردم حوزه انتخابیه باشد و وحدت و همدلی و یگانگی را بر جامعه حاکم کند، گفت: مجلس شورای اسلامی مظهر اراده و حاکمیت مردم است و باید در اداره، تصمیم‌گیری‌ها، نظارت‌ها و قانون‌گذاری‌ها نیازهای مردم را در اولویت قرار دهند.

حجت‌الاسلام شاهرخی همچنین با اشاره به قرار گرفتن در آستانه ماه رجب بر استفاده هرچه بهتر و بیشتر از برکات این ماه تاکید کرد و گفت: رجب ماه خودسازی و  مقدمه‌ای برای  ورود به ماه ضیافت الهی است.

وی اضافه کرد: ماه رجب از آن‌چنان احترامی برخوردار بوده که حتی در زمان جاهلیت نیز از خون‌ریزی و درگیری در ماه رجب خودداری می‌کردند، ماه رجب را ماه امام علی(ع) نام نهادند و ماه شعبان ماه رسول خدا نامیده شده است، ماه رمضان هم ماه خدا است.

خطیب جمعه خرم‌آباد با تاکید بر این‌که برای ورود به ماه رمضان مقدماتی لازم است و این مقدمه حفظ حرمت ماه رجب و شعبان است، افزود: این دو ماه مقدمه‌ای است برای ورود به ماه ضیافت الهی که حتی خوابش عبادت و تنفسش ذکر خدا است.

شاهرخی با اشاره به این‌که ابتدای ماه رجب ولادت امام محمد باقر(ع)، دهم رجب ولادت امام محمد تقی(ع) و ۱۳ رجب ولادت امام علی (ع) و ۲۷ رجب بعثت نبی مکرم اسلام است، گفت: مؤمنین این روزها را گرامی بدارند و سخنوران و اندیمشندان و مبلغین این ایام ماه رجب را گرامی بدارند و از آموزه‌های امامان معصوم در جهت رشد اخلاقی جامعه به‌نحو احسن بهره بگیرند.

انتهای پیام
captcha