اراک؛ میزبان مرحله استانی مسابقات قرآن دانش‌آموزی
کد خبر: 3880109
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱

اراک؛ میزبان مرحله استانی مسابقات قرآن دانش‌آموزی

کارشناس مسئول اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی از برگزاری مرحله استانی سی‌و‌هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان و پنجمین دوره مسابقات قرآن فرهنگیان این استان در اسفند سال جاری خبرداد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، مرحله استانی سی‌و‌هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان و پنجمین دوره مسابقات قرآن فرهنگیان استان مرکزی اسفندماه سال جاری به میزبانی اراک برگزار می‌شود.

سید محمد سجادی، کارشناس مسئول اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، مسابقات رشته‌های نهج‌البلاغه و روش تدریس احکام خواهران و برادران فرهنگی چهارشنبه، 21 اسفند برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: برگزیدگان مرحله شهرستانی که به مرحله استانی راه یافتند در رشته‌های آوایی قرائت ترتیل، تحقیق، حفظ موضوعی، حفظ عمومی و ویژه و در رشته‌های پژوهشی در رشته‌های تفسیر، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، انشای نماز و احکام بایکدیگر رقابت می‌کنند، همچنین پسران در دو رشته اذان و مداحی نیز با یکدیگر رقابت دارند.

سجادی تصریح کرد: مسابقات در تمامی رشته‌های دانش‌آموزان متوسطه دوم دختر و بانوان فرهنگی یکشنبه، 25 اسفند و مسابقات در تمامی رشته‌های دانش‌آموزان پسر و آقایان فرهنگی دوشنبه، 26 همین ماه انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha