انتخابات در نظام اسلامی مظهر مردم‌سالاری دینی است
کد خبر: 3880089
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶

انتخابات در نظام اسلامی مظهر مردم‌سالاری دینی است

امام جمعه و فرماندار شهرستان مهدی شهر در پیامی مشترک انتخابات در نظام اسلامی را مظهر مردم‌سالاری دینی دانسته و آن رافرصتی برای تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های والای امام راحل و شهیدان انقلاب اسلامی برشمردند.

انتخابات در نظام اسلامی مظهر مردم‌سالاری دینی است

به گزارش ایکنا از سمنان،به نقل از دفتر امام جمعه مهدی‌شهرحجت الاسلام محمد بارانی،امام جمعه و عبدالرضا میقانی،فرماندار شهرستان مهدی شهر امروز1 اسفند در پیامی مشترک انتخابات در نظام اسلامی را مظهر مردم‌سالاری دینی دانسته و آن رافرصتی برای تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های والای امام راحل و شهیدان انقلاب اسلامی برشمردند.

در ادامه این پیام امده مردم غیور و ولایتمدار و شهید پرور شهرستان مهدی‌شهر همواره در عرصه‌های مختلف انقلاب در شکل‌گیری حماسه‌های انقلابی جزو نخستین‌ها بوده‌اند و دوم اسفندماه فرصتی برای نمایش عزت و عظمت و همبستگی ملت ایران در مشارکت برای تعیین سرنوشت خودشان است و انتخابات در نظام اسلامی مظهر مردم سالاری دینی بوده و دوم اسفندماه فرصت دیگری برای نشان دادن حضور فعال و حداکثری مردم عزیز شهرستان مهدی‌شهر در صحنه‌های انقلابی است.
انتخابات فرصتی برای تجدید عهد و پیمان با آرمان های والای امام راحل و شهیدان انقلاب اسلامی، برای تقویت نظام اسلامی و پیشبرد اهداف انقلاب و لبیک به ندای مقام معظم رهبری است و انتخابات نمایانگر دخالت و مشارکت مردم در سرنوشت کشور و نظام خودشان است و دوم اسفندماه بار دیگر ثابت خواهد کرد که مردم انقلابی در ایران اسلامی نخواهند گذاشت جز خودشان کسی برای تعیین سرنوشت کشور دخالت نماید.
دوم اسفند ماه امسال یوم‌الله دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی خواهد شد و مشارکت فعال مردم در شهرهای مهدی‌شهر، شهمیرزاد، درجزین و تمامی مردمان سختکوش روستاهای شهرستان، برگ زرین دیگری در تاریخ درخشان و سوابق روشن و کارنامه نیک مردم انقلابی این شهرستان خواهد بود و مشارکت شما تجدید پیمان با مقام معظم رهبری و نظام و امتداد خون پاک حاج قاسم سلیمانی و همه شهیدان این سرزمین مقدس است.
اینجانبان از آحاد مردم شریف ولایتمدار، شهید پرور و همیشه در صحنه شهرستان مهدی‌شهر، دعوت می نمائیم تا با حضور پر افتخار و ارزشمند آنان، بار دیگر افتخار عظیمی را در تاریخ همواره درخشان و انقلابی مردم این شهرستان شاهد باشیم.

انتهای پیام
captcha