مردم در انتخاب کاندید اصلح دقت کنند
کد خبر: 3880070
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹
حجت‌الاسلام کریمی‌تبار:

مردم در انتخاب کاندید اصلح دقت کنند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: مردم در انتخاب اصلح دقت کنند چون کاندیدایی که برای رسیدن به مجلس تخلف کند، قابل اعتماد نیست، گفت:

مردم در انتخاب کاندید اصلح دقت کنند
به گزارش ایکنا از ایلام حجت‌الاسلام و المسلمین الله‌نور کریمی‌تبار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، 30 بهمن در جلسه اخلاق مدیران استان ایلام، اظهار کرد: براساس فرمایشات حضرت علی(ع) در نهج‌البلاغه کارگزار جامعه‌ اسلامی برای ایفای نقش خود به بهترین شکل در جامعه باید با خدا ارتباط برقرار کند چون این ارتباط از عوامل موفقیت است.
وی گفت: رابطه تقوا به کارگزار کمک می‌کند وظایف خود را به خوبی انجام دهد و این مهم در کنار ابزارهای مادی برای انجام بهتر وظیفه کمک می‌کند و به انسان انگیزه و قدرت انتخاب درست می‌دهد.
امام جمعه ایلام با بیان اینکه خودخواهی و تکبر و حسادت انسان را زمین‌گیر می‌کند، تصریح کرد: اگر انسان بین خود و خدا را اصلاح کند و عبد باشد خدا رابطه‌ی او را با مردم درست می‌کند و یکی از راه‌های محبوب شدن نیز همین است.
کریمی تبار ادامه داد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یک ریال برای جلب آراء مردم هزینه نکرد اما اشک مردم برای ایشان جاری شد، چون بین خود و خدایش را اصلاح کرده بود.
وی بر توجه به دستورات الهی تاکید کرد و گفت: در مدیریت اسلامی ارتباط با خدا بخشی از مشکلات را حل می‌کند چون تقوا پناهگاه، سپر و عاملی است که خطرات را از ما برطرف می‌کند و فردای قیامت ما را به بهشت می‌برد.
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام ادامه داد: بعضی وقت‌ها تعصب قبیله‌ای، قشری و سیاسی موجب می‌شود حق را نادیده بگیریم در حالی که وظیفه‌ ما این است که در انتخابات اصلح را انتخاب کنیم.
کریمی‌تبار گفت: باید نماینده‌ای را انتخاب کرد که  در تراز حکومت اسلامی و بیانیه‌ی گام دوم انقلاب باشد و نباید منفعت شخصی را ملاک قرار داد چون هر کسی را انتخاب کنیم به اندازه این یک رای در محاسن کار و لغزش‌هایش شریک هستیم .
وی با بیان اینکه در انتخابات پیش رو، رویکرد قبیله‌ای پررنگ‌تر شده است، عنوان کرد: به نظر من احزاب نتوانستند پاسخگو باشند و چون مردم از آنها ناامید شدند و می‌خواهند به داشته‌های خودشان اعتماد کنند.
امام جمعه ایلام تصریح کرد: رای مردم حق الناس است  و کار ستادهای اجرایی و نظارتی سنگینی است و برای اتمام کار، متولیان از جمله معاونت سیاسی استانداری و فرمانداری‌های ایلام و دهلران باید توجه ویژه‌ای داشته باشند.
وی تاکید کرد: هم در رای گیری و هم در شمارش آراء دقت شود و برای پیشگیری از تخلفات و جرائم، دستگاه قضا و دستگاه‌های امنیتی هم رصد کنند تا مبادا از فقر مردم در جهت خرید و فروش آراء سوء استفاده شود.
امام جمعه ایلام تصریح کرد: صیانت از قانون از همه چیز مهم‌تر است و اگر کسی بخواهد برای رسیدن به صندلی مجلس تخلف کند اصلا قبل اعتماد نیست.
انتهای پیام
captcha