قهر با صندوق‌های رای نمی‌تواند کارساز باشد
کد خبر: 3880066
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵

قهر با صندوق‌های رای نمی‌تواند کارساز باشد

رئیس دانشگاه تبریز، بیان کرد: در این برهه حساس، قهر با صندوق‌های رای نمی‌تواند کارساز باشد، اگر گله یا انتقادی است باید در بین خانواده بزرگ انقلاب اسلامی حل و فصل شود.

قهر با صندوق‌های رای نمی‌تواند کارساز باشدمیر رضا مجیدی، رئیس دانشگاه تبریز در  گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، گفت: همه اقشار مختلف جامعه برای خنثی کردن توطئه دشمنان باید حضور گسترده در پای صندق‌های رای داشته باشیم.

وی تاکید کرد: امروزه با توجه به شرایط خاص کشورمان، هر چند مردم با مشکلاتی روبرو هستند، اما برای خنثی کردن نقشه‌های شوم دشمنان باید همچون گذشته در انتخابات حضور گسترده‌ای داشته باشیم.

مجیدی، ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی، این روزها تجربیات تلخی را پشت سر می‌گذارد، تحریم‌های ظالمانه، فشارهای اقتصادی و هوچیگری و جوسازی علیه ملت مظلوم ایران از جمله توطئه‌هایی است که اهداف عالی ملت ما را نشانه گرفته اند.

رئیس دانشگاه تبریز، بیان کرد: در این برهه حساس، قهر با صندوق‌های رای نمی‌تواند کارساز باشد، اگر گله یا انتقادی است باید در بین خانواده بزرگ انقلاب اسلامی حل و فصل شود، بر این اساس همه دانشگاهیان و مردم فهیم ایران برای حضور در این میدان اجتماعی و سیاسی از یکدیگر سبقت خواهند گرفت.

انتهای پیام
captcha