110 هزار دانش‌آموز از یادمان شهدای هویزه بازدید کردند
کد خبر: 3879887
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶

110 هزار دانش‌آموز از یادمان شهدای هویزه بازدید کردند

دبیر ستاد فرهنگی یادمان شهدای هویزه اعلام کرد: از 2 آبان تاکنون 110 هزار دانش‌آموز از این یادمان بازدید کرده‌اند.

110 هزار دانش‌آموز از یادمان شهدای هویزه بازدید کردند

میلاد کریمی، دبیر ستاد فرهنگی یادمان شهدای هویزه در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان با بیان اینکه یادمان هویزه از 2 آبان تاکنون میزبان کاوران‌های راهیان نور دانش‌آموزی است، افزود: کاروان‌های دانش‌آموزی دختر در بازه زمانی 2 آبان تا 28 آذر از این منطقه عملیاتی بازدید کردند و از 3 بهمن تاکنون میزبان دانش‌آموزان پسر هستیم.

دبیر ستاد فرهنگی یادمان شهدای هویزه اظهار کرد: در این مدت 130 نفر از این یادمان دیدن کردند که از این تعداد 110 هزار نفر کاروان‌های دانش‌آموزی هستند.

وی با عنوان اینکه برنامه‌های فرهنگی متعددی برای زائران دانش‌آموزی در نظر گرفته‌ شده است، گفت: بازدید از منطقه عملیاتی، زیارت مزار شهدا، برپایی نمایشگاه کتاب و روایت‌گری از جمله این برنامه‌ها است. 

کریمی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با شروع اسفند آماده‌سازی فضای یادمان برای استقبال از کاروان‌های دانشجویی و پس از آن کاروان‌های محلات و اقشار آغاز می‌شود.

دبیر ستاد فرهنگی یادمان شهدای هویزه در ادامه با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی متعددی برای این کاروان‌ها پیش‌بینی شده است، افزود: از آن جمله برنامه «روایت مقاومت در محضر شهدا» است که از 16 اسفند به مدت 14 شب در یادمان رأس ساعت 19:30 برگزار می‌شود. این برنامه با حضور عظیم ابراهیم‌پور، به عنوان روایتگر و مداحی صادق آهنگران، مهدی سلحشور، مصطفی مروانی و تعدادی دیگر از مداحان همراه خواهد بود.

کریمی همچنین به اجرای طرحی به نام «مدرسه مقاومت» در این یادمان اشاره کرد و گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این طرح از 24 اسفندماه به مدت 11 روز برای دانش‌آموزان خوزستانی پایه سوم تا هشتم در نظر گرفته شده است. موضوع این طرح بازسازی عملیات نصر است که منجر به حماسه هویزه شد.

وی در پایان با اشاره به همکاری بسیج دانشجویی امام صادق(ع) تهران با مجموعه یادمان شهدای هویزه در ارائه خدمات به زائران گفت: مدت 15 سال است که بسیج دانشجویی امام صادق(ع) تهران در زمان اوج حضور کاروان‌های راهیان نور در یادمان، با اعزام نیرو به عنوان خادم‌یار با مجموعه زیارتگاه همکاری می‌کند.

انتهای پیام
captcha