ضرورت توجه به معیارهای امام(ره) در انتخاب نماینده اصلح
کد خبر: 3879852
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳

ضرورت توجه به معیارهای امام(ره) در انتخاب نماینده اصلح

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان ضمن تأکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات، گفت: توجه به معیارهای امام(ره) و رهبر معظم انقلاب در انتخاب نماینده اصلح ضروری است.

توجه به معیارهای امام(ره) در انتخاب نماینده اصلح ضروری استحجت‌الاسلام سعید مهدوی‌امین، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان، در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: ملت ایران پس‌ از ایجاد و پرورش نهال مقدس انقلاب اسلامی و جان‌فشانی‌ها و از خودگذشتگی‌های خود در مسیر احیای اسلام، تشیع و احیای مسیر انسانیت، همواره در همه صحنه‌ها حضور داشته­ و خواهند داشت.

وی افزود: با توجه به وظیفه‌شناسی مردم ولایت‌مدار استان لرستان و تأکید مقام معظم رهبری قطعاً مردم این استان همگام با ملت فهیم ایران اسلامی در روز دوم اسفندماه با حضور پُرشور و حداکثری در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حماسه‌ای دیگر خلق خواهند کرد.

حجت‌الاسلام مهدوی در پایان توجه به معیارهای امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب در انتخاب نماینده اصلح را ضروری دانست و اظهارکرد: اعتقاد و پیروی از ولایت فقیه، انقلابی بودن، حمایت از مستضعفان و محرومان، التزام عملی به قانون اساسی، استکبارستیزی، ساده زیست بودن و نداشتن زندگی اشرافی، نهراسیدن از مستکبرین و اعتقاد قلبی و عملی به نظام ایران اسلامی از معیارهای مهم و ضروری در انتخاب اصلح است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان گفت: مردم با حضور و مشارکت حداکثری خود در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن از یک ازمون مهم سربلند درآمدند که امید است از آزمون دوم یعنی شرکت گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخاب نمایندگان اصلح  نیز سربلند بیرون آمده و بار دیگر دشمنان اسلام و انقلاب را مات و مبهوت سازند.

انتهای پیام
captcha