نگاه به انتخابات فراتر از جناح سیاسی و طایفه‌گری باشد
کد خبر: 3879839
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۶

نگاه به انتخابات فراتر از جناح سیاسی و طایفه‌گری باشد

معاون تبلیغات اسلامی لرستان گفت: ما باید به موضوع انتخابات اهمیت داده و فراتر از جناح سیاسی و طایفه‌گری به این موضوع نگاه کنیم و با دقت و مطالعه پیشینه کاندیداها را در نظر گرفته و ویژگی‌های ظاهری را مدنظر قرار ندهیم.

نگاه به انتخابات فراتر از جناح سیاسی و طایفه‌گری باشدحجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به پیش‌رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: از نظر قانون‌گذاری، برنامه‌ریزی و تعهدات دینی و اعتقادی یک نماینده مجلس سوگند می‌خورد که خدمتگذار جامعه اسلامی شود که این نکته مهم همواره باید مدنظر این افراد باشد.

وی با اشاره به این‌که صداقت، پاکدامنی، پاکدلی و در عین حال امانت‌داری و فدا شدن در راه خدمت به جامعه اسلامی از ویژگی‌های یک کاندیدای خوب است، عنوان کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری یک نماینده باید خودش را فدای جامعه اسلامی کند.

غلامی با اشاره به این‌که ما نباید نماینده را از طایفه، گروه و جناح سیاسی خودمان ببینیم، بیان کرد: ما باید فکر کنیم و بدانیم نماینده‌ای که به مجلس می‌فرستیم قانونی را وضع می‌کند که برای فرداها باقی می‌ماند و دقت کنیم طوری نباشد که ما در آینده مدیون فرزاندمان باشیم.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این‌که از نکات زیارت عاشورا در این زمینه می‌توانیم استفاده کنیم، ادامه داد: در زیارت عاشورا آمده است کسانی‌که زمینه لعنت را بر پدران‌شان فراهم کردند چه کسانی بوده و چه کسانی خواهند بود.

وی عنوان کرد: ما باید به این موضوع اهمیت داده و فراتر از جناح سیاسی و طایفه‌گری به این موضوع نگاه کنیم و با دقت و مطالعه پیشینه کاندیداها را در نظر گرفته و ویژگی‌های ظاهری و فردی را مدنظر نداشته باشیم.

غلامی با بیان این‌که ما باید کسانی را انتخاب کنیم که فردا بتوانند در ولایت تفکر و تعبد کرده و به این نقش اساسی آن اعتقاد داشته باشند، تأکید کرد: در این زمینه نگاه ما باید فراتر از چیزی که در ذهن داریم، باشد.

انتهای پیام
captcha