قهر با انتخابات معنا ندارد
کد خبر: 3879627
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶

قهر با انتخابات معنا ندارد

امام جمعه خرم‎آباد با تأکید بر لزوم حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات، گفت: انتخابات یک حق است و قهر با انتخابات معنا ندارد.

قهر با انتخابات معنا نداردبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‎آباد، امروز سه‌شنبه، ۲۹ بهمن‌ماه در نشست شورای اداری استان با تأکید بر رعایت حق مردم در انتخابات، حفاظت از رأی مردم را حق‌الناس دانست و گفت: مجرای فیص الهی وجود صاحب‌الزمان(عج) است و ما باید در مسیر فیض الهی باشیم و مجرای فیض شیطان نشویم.

وی با ذکر این مطلب که ملت ایران استعداد و توانایی‌های بزرگی دارند و در مقاطع حساسی چون انتخابات باید دقت نظر و بصیرت داشته باشند، افزود: وظیفه مسئولان و دست‌اندرکاران انتخابات، نظارتی و اجرایی است و در انجام رسالت خود به‌گونه‌ای عمل کنند که موجب رضایت خداوند متعال باشد.

شاهرخی با تأکید بر این‌که در انتخابات خون تازه‌ای به ملت تزریق می‌شود و پایان آن موفقیت ملت است، ادامه داد: راه موفقیت در انتخابات مشارکت در انتخابات است، انتخابات یک حق و تکلیف است چون مجلس یکی‌ از سه رکن اداره امور کشور است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به این‌که قهر با انتخابات معنا ندارد، افزود: یکی‌ از سه ضلع اداره کشور، مجلس شورای اسلامی به‌عنوان عصاره فضایل ملت است و پیروز انتخابات نماینده همه مردم شناخته می‌شود.

وی با ذکر این مطلب که قبل از اعلام نتایج کسی نباید خود را پیروز انتخابات اعلام کند، گفت: همه با یاری و فضل خدا کاری کنیم تا انتخابات خوب برگزار و انتخاب خوبی انجام شود.

شاهرخی با تأکید بر این‌که انتخاب خوب بر عهده مردم و انتخابات خوب بر عهده مجریان برگزاری انتخابات است، اضافه کرد: انتخابات دارای ابعاد ملی و بین‌المللی است و قطعاً حضور حداکثری مردم موجب تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

انتهای پیام
captcha