شاخص‌های انتخاب کاندیداها/ شرکت حداکثری در انتخابات انتقام از دشمنان است
کد خبر: 3879440
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱
رئیس هیئت مدیره شبکه ملی فعالان جهاد و شهادت:

شاخص‌های انتخاب کاندیداها/ شرکت حداکثری در انتخابات انتقام از دشمنان است

حجت‌الاسلام ماندگاری با بیان اینکه شرکت ما در انتخابات انتقام گرفتن از دشمن است، گفت: ما باید به انسان‌های فهمیده، خدمتگزار، ساده‌زیست، تابع ولایت، دلسوز، اهل تقوا، حافظ بیت‌المال، حامی حقوق مردم، مجاهد، دشمن‌ستیز، شجاع و نترس رأی دهیم چراکه مجلس قوی پشتوانه نظام خواهد بود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام محمد‌مهدی ماندگاری، رئیس هیئت مدیره شبکه ملی فعالان جهاد و شهادت، شب گذشته، 27 بهمن‌ماه بعد از نماز مغرب و عشا در محفل سخنرانی شبستان امام خمینی(ره) آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات، اظهار کرد: انتخابات پیش‌روی اسفندماه یکی از امتحانات الهی برای مردم ایران اسلامی است.
وی با اشاره به اینکه مادر سه ویژگی و سه وظیفه اساسی دارد که باید به‌درستی این مسائل مورد تبیین واقع شود، گفت: نخستین ویژگی مادر، واسطه خلقت بودن است به همین علت مادر وظیفه دارد به فرزندان خود بگوید این دنیا تفریح‌گاه، خوابگاه و... نیست بلکه دنیا محل کشت و گذر است و باید مادر، معلم فرزندان خود باشد.
وی تأکید کرد: مادر واسطه نعمت است و شرط بهره‌مندی از نعمات الهی، ولایت است و باید مادر این مسئله را برای فرزندان خود تبیین کند.
ماندگاری یادآور شد: مادر واسطه شفاعت و مغفرت است و حضرت زهرا(س) شفیعه روز قیامت هستند و خداوند به‌واسطه شفاعت و طلب مغفرت مادران، از معاصی فرزندان گذشت خواهد کرد.
وی گفت: ما برای حفظ مکتب اهل‌ بیت(ع)، امام و شهدا و… وظیفه‌ای داریم و شهدا یک امانت را در اختیار ما گذاشته‌اند و باید این امانت را به اهلش بسپاریم.
ماندگاری بیان کرد: بدترین راه‌حل مسئله، پاک کردن صورت‌مسئله است و شرکت نکردن در انتخابات یک کار غیرعقلانی و غیرمنطقی است.
وی تأکید کرد: انتخاب نکردن، انجام‌وظیفه نیست و موجب تضعیف نظام خواهد شد و موجب دست‌اندازی دشمنان خواهد شد.
سخنران حرم بانوی کرامت افزود: انتخاب کردن حق الهی، اسلامی و قانونی است و خرابی‌ها مربوط به اصل انتخابات نیست بلکه به نوع انتخاب است.
ماندگاری بیان کرد: شرکت نکردن در انتخابات به معنای محروم کردن انسان از حقوق خود است و راه را برای دشمن باز می‌کند.
وی تأکید کرد: شرکت مردم در تشییع شهید سلیمانی یک رفراندوم بود و دشمن عقب‌نشینی کرد همچنین راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمن را ناامید کرد.
ماندگاری گفت: مشارکت حداقلی در انتخابات موجب پیشروی دشمن می‌شود و انتقام ما از دشمن شرکت در انتخابات است.
وی افزود: ما باید به انسان‌های فهمیده، خدمتگزار، ساده‌زیست، تابع ولایت، دلسوز، اهل تقوا، حافظ بیت‌المال، حامی حقوق مردم، مجاهد، دشمن‌ستیز، شجاع و نترس رأی دهیم.
رئیس هیئت مدیره شبکه ملی فعالان جهاد و شهادت در پایان گفت: مجلس قوی پشتوانه نظام خواهد بود و باید به افرادی رأی دهیم که به فکر جیب خود نباشند.
حسین شاهبداغی
انتهای پیام
captcha