آغاز ثبت‌نام بخش شفاهی جشنواره سراسری قرآن و عترت در دانشگاه بوعلی‌سینا
کد خبر: 3879218
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۳

آغاز ثبت‌نام بخش شفاهی جشنواره سراسری قرآن و عترت در دانشگاه بوعلی‌سینا

دبیر کانون قرآن و عترت دانشگاه بوعلی سینا همدان گفت: بخش شفاهی سی‌وپنجمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان در 9 رشته برگزار می‌شود.

آغاز ثبت‌نام بخش شفاهی جشنواره سراسری قرآن و عترت در دانشگاه بوعلی‌سیناحسین مختاری، دبیر کانون قرآن و عترت دانشگاه بوعلی سینا همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان اظهار کرد: بخش شفاهی سی‌و پنجمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان در 9 رشته برگزار می‌شود.
دبیر کانون قرآن و عترت دانشگاه بوعلی سینا همدان افزود: قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ 5 جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء و حفظ کل، اذان، تواشیح و دعا و مناجات خوانی، رشته‌های این دور از جشنواره قرآن و عترت دانشجویان است.
وی با بیان اینکه هر دانشجو می‌توانند در یک رشته ثبت‌نام کند، اضافه کرد: علاقمندان می‌توانند تا 4 اسفند با مراجعه به سایت etratbasu.ir نسبت به ثبت‌نام خود و دریافت آئین‌نامه جشنواره اقدام کنند.
مختاری ادامه داد: این مسابقات در بخش برادران، ۶ اسفند و خواهران 7 اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود که مکان و ساعت دقیق برگزاری مسابقات به اطلاع شرکت‌کنندگان خواهد رسید.
مختاری با اشاره به اینکه بخش شفاهی مسابقات با همکاری دانشجویان دانشگاه‌های همدان و حوزه‌های علمیه خواهران و برادران برگزار خواهد شد، گفت: بخش شفاهی این دور از مسابقات با حضور دانشجویان و طلاب در دانشگاه بوعلی سینا برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه دانشجویانی که در جشنواره‌های ملی دانشجویی در سال‌های گذشته، حائز رتبه اول تا سوم شده‌اند، حق شرکت در همان رشته در جشنواره را نخواهند داشت، گفت: آیدی @mokhtarii_h در تلگرام پاسخگوی سوالات شما در خصوص این مسابقات است.
مختاری اشاره‌ای به اردو‌های جهادی داشت و گفت: اولین اردو‌های جهادی دانشگاه بوعلی از نوروز 97 آغاز شد که تا به امروز 5 دوره از این اردو‌ها در راستای ارائه خدمات عمرانی و ساخت و ساز در مناطق محروم برگزار شده است.
دبیر کانون قرآن و عترت دانشگاه بوعلی‌سینا ادامه داد: به دنبال هماهنگی‌های لازم جهت اعزام ششمین اردوی جهادی به مناطق محروم استان در نوروز 99 هستیم.

انتهای پیام
captcha