پیام تسلیت امام جمعه خرم‌آباد در پی درگذشت مدیرکل نوسازی مدارس لرستان
کد خبر: 3879030
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۲

پیام تسلیت امام جمعه خرم‌آباد در پی درگذشت مدیرکل نوسازی مدارس لرستان

نماینده ولی‎فقیه و استاندار لرستان در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه لرستان در پی درگذشت مدیرکل نوسازی مدارس استانبه گزارش ایکنا از لرستان، در پیام تسلیت حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‎فقیه در استان و امام جمعه خرم‎آباد در پی درگذشت مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان آمده است: «خبر تأسف‌بار درگذشت مدیرکل پُرتلاش و توانمند نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان لرستان مرحوم محمدرضا حیدری، موجب تألم و تأثر فراوان شد.

بی‌تردید خدمات خالصانه و صادقانه آن مدیر جهادی در مناطق محروم استان لرستان ذخیره‌ای ارزشمند در پیشگاه ایزد منان در روز حساب خواهد بود.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم، همکاران و فرهنگیان شریف استان لرستان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن عزیز سعید رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل مسئلت دارم».

پیام تسلیت استاندار لرستان

سید‌موسی خادمی، استاندار لرستان نیز با ارسال پیامی درگذشت محمدرضا حیدری، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: «خبر تأسف‌بار درگذشت مدیرکل ارزشمند و توانمند نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرحوم مغفور مهندس محمدرضا حیدری، موجب تأثر و تألم فراوان شد.

خدمات آن مدیر جهادی به‌ویژه در بازسازی و تعمیر مدارس آسیب‌دیده از سیل فروردین، هرگز از یاد و خاطر مردم قدردان لرستان فراموش نخواهد شد.

اینجانب فقدان این مدیر متعهد و مخلص را به همه مردم عزیز استان‌های لرستان و ایلام و خانواده بزرگ آموزش‌وپرورش و نوسازی مدارس و به‌ویژه خانواده داغدار آن مرحوم، تسلیت عرض کرده و از خداوند منان برای آن خادم عرصه علم و تربیت و مدیر اخلاق‌مدار، رحمت و مغفرت واسعه مسئلت دارم».

پیام تسلیت وزیرآموزش‌وپرورش

در پی این حادثه، محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش نیز پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کرد:

«خبر درگذشت مدیرکل جهادگر و پرتلاش نوسازی مدارس استان لرستان و در حین مأموریت کاری و بر اثر سانحه تصادف رانندگی موجب اندوه فراوان شد.

مرحوم محمدرضا حیدری جوانی توانمند و متعهد بود که در جریان ساخت‌وساز مدارس لرستان بعد از سیل امسال شاهد مجاهدت‌های بسیار او بودیم.

اینجانب به نیابت از جامعه فرهنگیان برای آن مدیر جهادی و پرتلاش، از خداوند متعال طلب مغفرت و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان به‌ویژه خانواده مکرم مرحوم طلب صبر جزیل و آرامش دارم».

پیام تسلیت مدیرکل آموزش و پرورش لرستان

همچنین، رضا زینی‌وندمقدم، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در پی درگذشت مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان، پیام تسلیتی به این شرح صادر کرد.

«دریافت خبر ناگهانی عروج آسمانی برادر عزیز و گرانقدرم محمدرضا حیدری، مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان لرستان در اوج ناباوری موجب تالم و تاثر فراوان گردید، مصیبت دردناک این خدمتگزار صدیق، جهادگر و پُرتلاش نظام مقدس جمهوری اسلامی و تعلیم و تربیت را به مقام عالی وزارت آموزش و پرورش، ریاست سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور و همکاران شریف شان، جامعه بزرگ فرهنگیان و خیرین عزیز و مردم شریف استان‌های لرستان و ایلام که در سوگ خدمتگزار خدوم و صادق خود به سوگ نشسته‌اند به‌ویژه اقوام و خانواده داغدارش تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

بی‌شک نام و یاد محمدرضا حیدری به واسطه تلاش‌های بی‌وقفه اش در جهاد مدرسه‌سازی در خاطرات فرزندان این مرز و بوم، دانش‌آموزان و در فضای همه مدارس جاودانه و ماندگار است.خانه ابدی‌اش در بهشت برین جاودانه و روح بلندش با اولیا، صالحین و شهدا محشور باد».

یادآور می‏‌شود، شامگاه جمعه، 25 بهمن‌ماه محمدرضا حیدری، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان در سانحه تصادف در مسیر استان سمنان فوت کرد.

حیدری برای شرکت در همایش نوسازی مدارس مدیران کشور به این استان سفر کرده بود. این مدیرکل فقید خردادماه امسال به جای محمد چگنی مسئولیت اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان را عهده‌دار شده بود.

محمدرضا حیدری، متولد ۱۳۵۲ دارای مدرک کارشناسی در رشته عمران با ۲۵ سال سابقه کار پیش از این مدیرکل نوسازی مدارس استان ایلام بود.

انتهای پیام
captcha