سردار عراقی مهمان «ملک سلیمان» تلویزیون می‌شود
کد خبر: 3878910
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴

سردار عراقی مهمان «ملک سلیمان» تلویزیون می‌شود

پنجمین قسمت از ویژه برنامه «ملک سلیمان» با حضور سردار عبدالله عراقی، رئیس اداره امنیت معاونت اطلاعات ستاد کل نیروهای مسلح به بیان ناگفته‌هایی از شخصیت و فعالیت سردار سلیمانی می‌پردازد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شبکه یک سیما، «ملک سلیمان» ویژه برنامه شبکه یک سیما در ایام اربعین شهادت سردار قاسم سلیمانی است که با نگاهی متفاوت به ابعاد متنوع شخصیتی و فعالیتی شهید سردار قاسم سلیمانی می‌پردازد.

مسئولان سرشناس کشوری و لشکری با حضور در این برنامه، ضمن بیان ویژگی‌های فرماندهی و پاسداری ایشان، ابعاد ناگفته‌ای از شخصیت و زندگی سردار سلیمانی را مطرح می‌کنند و سیر کمال ایشان تا رسیدن به نقطه والای شهادت مورد بررسی قرار می‌گیرد. سردار عبدالله عراقی، رئیس اداره امنیت معاونت اطلاعات ستاد کل نیرو‌های مسلح میهمان پنجمین قسمت از این برنامه است.

ملک سلیمان کاری از بسیج صداوسیما با مشارکت سازمان تبلیغات و همکاری شبکه یک سیما است که با تهیه‌کنندگی مهدی سموعی و با اجرای محمد دلاوری هرشب پس از خبر ۱۹ از شبکه یک پخش می‌شود. پنجمین قسمت از این برنامه ۱۰ قسمتی امشب ۲۶ بهمن‌ماه ساعت ۱۹:۴۵ روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.
انتهای پیام
captcha