شرکت ۶۰ نفر در مسابقات قرآن روستاییان و عشایر لرستان
کد خبر: 3878874
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵

شرکت ۶۰ نفر در مسابقات قرآن روستاییان و عشایر لرستان

سرپرست اداره عقیدتی جهاد کشاورزی لرستان از شرکت ۶۰ نفر در مرحله استانی بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن عشایر و روستاییان استان خبر داد.

شرکت ۶۰ نفر در مسابقات قرآن روستاییان و عشایر لرستانهوشنگ مرادی، سرپرست اداره عقیدتی جهاد کشاورزی لرستان در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به برگزاری بیست و هشتمین دوره مسابقات استانی قرآن‌ کریم ویژه روستاییان و عشایر لرستان، اظهار کرد: مرحله مقدماتی این مسابقات قرآنی نیز به اهتمام اداره آموزش عقیدتی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی لرستان طی یک ماه گدشته برگزار شد و امروز دوشنبه، ۲۶ بهمن‌ماه مقارن با سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) مرحله استانی این مسابقات برگزار شد‌.

وی با ذکر این مطلب که در این مرحله ۶۰ متسابق با هم به رقابت پرداختند، اضافه کرد: بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن جهاد کشاورزی استان در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، تفسیر، اذان و دعاخوانی در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

مرادی با اشاره به این‌که عزت‌اله گوشه‌ای و مهدی پاپی، داوری این مسابقات را بر عهده داشتند، گفت: این در حالی‌ است که از هر رشته یک نفر به مرحله کشوری مسابقات که اسفندماه امسال به میزبانی مشهد برگزار می‌شود راه پیدا می‌کند.

انتهای پیام
captcha