اعلام کلاس‌های آموزشی مجمع ام ابیها(س) در تهران
کد خبر: 3878777
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۶

اعلام کلاس‌های آموزشی مجمع ام ابیها(س) در تهران

مجمع فرهنگی‌ ام ابیها(س)، از سال 1392 تاکنون اقدام به برپایی دوره‌های آموزشی در سه بخش آموزش قرآن، اعتقادات و احکام کرده است.

به گزارش ایکنا؛ مجمع فرهنگی‌ ام ابیها(س)، از سال 1392 فعالیت خود را در سه بخش آموزش قرآن، اعتقادات و احکام کاربردی آغاز کرده است.

محمدسجاد زرگران، مدیر مجمع فرهنگی ام ابیها(س) گفت: این مرکز در حوزه آموزش قرآن کریم با هدف تربیت مربی قرآن، در بخش اصول اعتقادات با هدف دریافت ریشه‌ای مطالب دینی و افزایش توان مقابله با هرگونه تزلزل و شبهه‌پراکنی نسبت به مفاهیم ناب شیعی و همچنین در حوزه آموزش احکام با هدف یادگیری و یاددهی مسائل کاربردی و مبتلابه شرعی پیش رفته است و تاکنون موفق به اجرای برنامه‌های متنوعی در این سه بخش اساسی شده است.

در مجمع فرهنگی ام ابیها(س)، کلاس‌ها به صورت کلاسیک و ترمیک در بازه زمانی مشخص برپا می‌شود که پس از پایان دوره از شرکت‌کنندگان آزمون اخذ شده و قبول‌شدگان می‌توانند در ترم‌های بالاتر آموزشی شرکت کنند.

در این راستا، این مرکز قرآنی، روزهای سه‌شنبه، چهار کلاس آموزش قرآن و احکام و پنجشنبه‌ها، شش کلاس اعتقادی را برپا می‌کند. همچنین دوره‌های تخصصی صداسازی ویژه قاریان و مداحان اهل بیت(ع) نیز در حال برگزاری است.

یکی از دوره‌هایی که در حال حاضر با حضور قاریان و مداحان برگزار می‌شود، آموزش تخصصی صداسازی با سرفصل‌های جداگانه در قالب هشت ترم آموزشی با حضور اسماعیل شبرنگ است و در کلاس این دوره، بیش از 80 قاری و مداح حضور دارند.

یکی از رویکردهای این مرکز فرهنگی ـ قرآنی در بخش تربیت است. به منظور برگزاری کارگاه‌های تربیتی در افق‌های آینده، برنامه‌های متنوعی طراحی شده است. همچنین این مرکز در قالب خیریه‌ای به نام «مادر مهربان» فعالیت دارد و کمک‌رسانی به خانواده‌های نیازمند را در برنامه‌اش قرار داده است.

مجمع فرهنگی ام ابیها(س) در تهران، خیابان انقلاب، نرسیده به پیچ شمیران، خیابان شهید عباس اصفهانی، پلاک 4 واقع شده است.

انتهای پیام
captcha