فعالیت ۴۲۰ کانون فرهنگی مساجد در لرستان
کد خبر: 3878654
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲

فعالیت ۴۲۰ کانون فرهنگی مساجد در لرستان

مدیرکل ارشاد لرستان با اشاره به فعالیت ۴۲۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در لرستان، گفت: کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد پایگاه‌هایی برای تقویت فرهنگ دینی در جامعه هستند.

فعالیت ۴۲۰ کانون فرهنگی و هنری مسجد در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، احمدحسین فتایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، پنج‌شنبه، 24 بهمن‌ماه در مراسم افتتاح کانون فرهنگی ـ هنری سردار سلیمانی در خرم‌آباد، اظهار کرد: حضور پُرشور و گسترده مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن به جهانیان ثابت کرد که راه شهدا و امام شهدا ادامه دارد و توطئه‌های دشمنان بی‌اثر است.

وی با بیان این‌که شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی چه در زمان حیات و جهاد و چه با شهادت خود همواره محور وحدت بوده‌اند، ادامه داد: این فرمانده مقاومت به‌عنوان یک چهره نظامی پیش از تسخیر هر منطقه و موضعی به‌منظور شکست داعش و دشمنان، قلب‌های مردم را تسخیر کرده ‌بود.

وی اضافه کرد: حضور گسترده مردم شهرهای مختلف در مراسم‌ بزرگداشت و تشییع سردار شهید سلیمانی  نشان‌دهنده محبوبیت این شهید و جایگاه مردمی وی بود.

مدیرکل ارشاد لرستان گفت: شهادت سردار سلیمانی منشأ وحدت بین شیعیان به‌ویژه ملت‌های ایران و عراق شد و چهره پلید جنایتکاران غربی را بیش از پیش نمایان ساخت که امید می‌رود این کانون محور آگاهی‌بخشی، بصیرت و نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت باشد.

وی با اشاره به فعالیت ۴۲۰ کانون فرهنگی ـ هنری مسجد در استان لرستان، بیان کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد پایگاه‌هایی برای تقویت فرهنگ دینی در جامعه هستند.

انتهای پیام
captcha