تبلیغات اسلامی خرم‌آباد؛ میزبان کرسی تلاوت ربیع‌القلوب
کد خبر: 3878652
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷

تبلیغات اسلامی خرم‌آباد؛ میزبان کرسی تلاوت ربیع‌القلوب

کرسی تلاوت ربیع‌القلوب ویژه ولادت حضرت فاطمه‌زهر‌ا(س) شنبه، ۲۶ بهمن به میزبانی اداره تبلیغات اسلامی خرم‌آباد برگزار می‌شود.

تبلیغات اسلامی خرم‌آباد میزبان کرسی تلاوت ربیع‌القلوببه گزارش ایکنا از لرستان، شنبه، 26 بهمن‌ماه هم‌زمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) و روز زن و بزرگداشت مقام مادر، چهل و نهمین کرسی تلاوت ربیع‌القلوب به میزبانی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم‌آباد برگزار می‌شود.

این کرسی تلاوت قرآن‌ کریم ساعت 15 تا 17 عصر روز شنبه، 26 بهمن در سالن اجتماعات اداره‌‌کل تبلیغات اسلامی استان لرستان واقع در خرم‌آباد، بلوار شورا برگزار می‌شود.

برنامه‌های این کرسی تلاوت قرآن‌‌کریم که ویژه بانوان برگزار می‌شود، شامل تلاوت مجلسی و همچنین آموزش تجوید توسط استاد خدیجه بیرانوند، همچنین تلاوت مجلسی توسط قاریان برتر کشوری و استانی و نیز اجرای تواشیح و سرود توسط گروه برتر کشوری ربیع‌القلوب، مولودی‌خوانی، تجلیل از قاریان برتر و فعال کرسی تلاوت ربیع‌القلوب و تکریم مادران حاضر در کرسی تلاوت و اهدای هدیه عمومی به تمام شرکت‌کنندگان است.

برگزاری محفل انس با قرآن در خرم‌آباد

همچنین، شامگاه پنج‌شنبه، ۲۴ بهمن‌ماه به‌مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در آستانه ولادت حضرت زهرا(س) و گرامی‌داشت اربعین شهادت سردار دل‌ها، شهید قاسم سلیمانی، محفل انس با قرآن در شهر خرم‌آباد برگزار شد.

بر همین اساس در این محفل نورانی که از طرف شورای قرآن سازمان فرهنگی شهرداری خرم‌آباد و هیئت‌امنا و بسیج مسجد حضرت ابوالفضل(ع) این شهر و با اجرای مهدی قبادی برگزار شد، حامد شاکرنژاد، قاری بین‌المللی، به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید پرداخت و در ادامه مهدی سعادتی، دارنده رتبه برتر جشنواره تلاوت‌های مجلسی، نیز آیاتی از کلام‌الله مجید را تلاوت می‌کند.

اجرای گروه تواشیح امام عصر(عج) و سخنرانی نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و شهردار خرم‌آباد از دیگر بخش‌های این محفل نورانی بود.

انتهای پیام
captcha