اربعین سردار سلیمانی ضمیمه 22 بهمن است
کد خبر: 3878425
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶

اربعین سردار سلیمانی ضمیمه 22 بهمن است

دبیر ستاد برگزاری اربعین شهید سپهبد سلیمانی گفت: مراسم اربعین شهید سلیمانی ضمیمه راهپیمایی باشکوه 22 بهمن باشد و بعد از آن نیز انتخاباتی باشکوه و با مشارکت حداکثری مردم داشته باشیم.

اربعین سردار سلیمانی ضمیمه 22 بهمن استبه گزارش ایکنا از لرستان، عباس علیشاهی، دبیر ستاد برگزاری اربعین شهید سپهبد سلیمانی، امروز چهارشنبه، بیست‎وسوم بهمن‎ماه، در جلسه ستاد برگزاری اربعین شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که در سالن جلسات سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان برگزار شد، اظهار کرد: به‌علت حضور سردار سلیمانی در بیرون از مرزهای کشور و فعالیت در کشورهای دیگر برای برگزاری این مراسم از یکی‎از همرزمان شهید در خارج از کشور دعوت شده است.

وی با اشاره به این‎که مراسم اربعین سردار سلیمانی 27 بهمن‎ماه ساعت 15 در سالن شهید چاغروند ورزشگاه تختی برگزار می‎شود، عنوان کرد: جهت برگزاری این مراسم که از اهمیت بالایی برخوردار است از همه ظرفیت‎های استان استفاده می‎کنیم.

علیشاهی با تأکید بر این‎که تمام دستگاه‎های اجرایی و مردم در برگزاری هرچه باشکوه‎تر این مراسم پای کار هستند، ادامه داد: در این راستا تقسیم وظایفی انجام شده که همه ما جهت انجام کارهای محوله باد تمام تلاش خود را انجام دهیم.

دبیر ستاد برگزاری اربعین شهید سپهبد سلیمانی با بیان این‎که همه ما خدمتگزار این شهید بزرگوار هستیم، افزود: امیدواریم این مراسم ضمیمه راهپیمایی باشکوه 22 بهمن باشد و بعد از آن انتخاباتی باشکوه و با مشارکت حداکثری مردم داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha