مراسم اربعین شهید سپهبد سلیمانی با عظمت برگزار شود
کد خبر: 3878405
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷

مراسم اربعین شهید سپهبد سلیمانی با عظمت برگزار شود

معاون استاندار لرستان با اشاره به این‎که خداوند پاداش رشادت‎ها و مجاهدت‎های سپهبد شهید سلیمانی را با شهادت داد، گفت: ما باید مراسم اربعین این مجاهد فی سبیل‎الله را به همان عظمت مراسم استقبال از پیکر شهدا و ایام تشییع برگزار کنیم.

مراسم اربعین شهید سپهبد سلیمانی با عظمت برگزار شودبه گزارش ایکنا از لرستان، محمود ثمینی، معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری لرستان، امروز چهارشنبه، بیست‎وسوم بهمن‎ماه، در جلسه ستاد برگزاری اربعین شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که در سالن جلسات سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان برگزار شد، ضمن تقدیر از مردم جهت حضور در راهپیمایی 22 بهمن‎ماه، گفت: سردار سلیمانی یک فرد خاکی و بنده خالص خدا بود که 40 سال مجاهدت کرد تا خداوند متعال قدرت و عزت جهانی به وی بخشید.

وی با اشاره به این‎که خداوند پاداش رشادت‎ها و مجاهدت‎های سپهبد شهید سلیمانی را با شهادت داد، عنوان کرد: او در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کرده بود و در نهایت به دستور مستکبرترین فرد جهان در شرایط کنونی، به شهادت رسید که نشان از عظمت این شهید است.

ثمینی ادامه داد: این شهید در یک سخنرانی خطاب به رئیس‌جمهور آمریکا می‎گوید که رئیس جمهور ایران شأنش بالاتر از این است که پاسخ تو قُمارباز را بدهد، که همین سخنان خُرد کردن استکبار جهانی است.

معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری لرستان تصریح کرد: تمام مردم ایران با تیپ‎های مختلف اعم‎از زن و مرد چند روز به‌صورت خودجوش برای سردار عزاداری کرده و در این ایام مراسمات مختلفی برگزار شد.

وی با اشاره به این‎که دشمن بر روی سقوط هواپیما پس‎از شهادت سردار مانورهای زیادی انجام داد که موضوع استقبال از سردار و مراسم تشییع میلیونی وی و یارانش را تحت‎الشعاع قرار دهد، اظهار کرد: ما باید مراسم اربعین این مجاهد فی سبیل‎الله را طوری برگزار کنیم که به همان عظمت مراسم استقبال از پیکر شهدا و ایام تشییع باشد.

ثمینی با بیان این‎که ما باید به شیوه‎های مختلف در این زمینه کار کنیم، ادامه داد: مردم ما سردار سلیمانی را سردار دل‎ها نامیدند و او را مانند عضوی از خانواده خود دوست داشتند، بنابراین اکنون تمام ملت ایران خانواده شهید بوده و عزادار هستند.

معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری لرستان با اشاره به این‎که تبلیغات دشمن برعلیه نظام و شخصیت سردار سلیمانی را نباید نادیده‎بگیریم، عنوان کرد: علاوه‎بر کارهای تبلیغی کارهای دیگری نیز باید به‌صورت منسجم انجام شود.

انتهای پیام
captcha