حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن وظیفه ما را دوچندان کرد
کد خبر: 3878362
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن وظیفه ما را دوچندان کرد

معاون هماهنگ‎کننده سپاه لرستان با اشاره به حضور پُرشور مردم در راهپیمایی یوم‎الله ۲۲ بهمن، گفت: این حضور پرشکوه که در شبکه‎های داخلی و خارجی نشان داده شد وظیفه ما را در خدمت به مردم دوچندان کرد.

حضور مردم در صحنه راهپیمایی 22بهمن وظیفه ما را دوچندان کردبه گزارش ایکنا از لرستان، محسن رشیدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، امروز چهارشنبه، 23 بهمن‎ماه، در جلسه ستاد برگزاری اربعین شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که در سالن جلسات سپاه برگزار شد، ضمن تشکر از حضور پُرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن‎ماه، گفت: مردم با حضور خود وفاداری خود را به نظام و انقلاب اعلام کردند.

وی با اشاره به این‎‌که این حضور علاوه ‌بر شبکه‎های داخلی در شبکه‎های خارجی نیز نمود داشت و مورد توجه قرار گرفت، بیان کرد: حضور مردم در صحنه وظیفه ما را دوچندان می‎کند که با خرد جمعی که داریم در خدمت مردم که لایق هرگونه خدمتی هستند، باشیم.

رشیدی با اشاره به در پیش‌رو بودن روز ولادت حضرت زهرا(س) و تبریک این روز، بیان کرد: بنا بر هماهنگی‎های انجام شده مراسم اربعین شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی روز یک‎شنبه، 27 بهمن‎ماه با یک برنامه محوری در خرم‎آباد برگزار می‎شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به این‎که این برنامه با محوریت هیئت رزمندگان اسلام لرستان برگزار می‎شود، اظهار کرد: برای برگزاری هرچه بهتر مراسم ستاد اربعین سردار سلیمانی تشکیل شده است.

وی با اشاره به این‎که مراسم اربعین سردار شهید سلیمانی ساعت 15 عصر برگزار می‎شود، ادامه داد: برای برگزاری این مراسم سالن شهید چاغروند ورزشگاه تختی خرم‎آباد در نظر گرفته شده ‎است که در صورت تأیید نهایی مکان برگزاری به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

رشیدی با بیان این‌که شهدای ما نیاز به چنین مراسم و تشکیلاتی ندارند، ما برای دل خودمان این کار را انجام می‎دهیم، اظهارکرد: در اجرای هرچه بهتر این مراسم مسئولیت‎هایی برعهده دستگاه‎های اجرایی و ارگان‎های نظامی و دولتی گذاشته شده ‎است که هرکدام در اجرای آن‎ها تمام توان خود را به‌کار می‎گیرند.

انتهای پیام
captcha