انقلاب اسلامی مظهر پیروزی در نقطه ناامیدی بود
کد خبر: 3878088
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹
وزیر اطلاعات:

انقلاب اسلامی مظهر پیروزی در نقطه ناامیدی بود

وزیر اطلاعات انقلاب اسلامی ایران را مظهر پیروزی در نقطه ناامیدی دانست و گفت: تیروکمان فلسطینی تبدیل به موشک شده است.

علبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی، وزیر اطلاعات امروز سه‌شنبه، بیست و دوم بهمن در مراسم راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در خرم‌آباد، اظهار کرد: امسال در شرایطی جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را می‌گیریم که در گلزار شهادت ما لاله‌ای قد برافراشته به نام سردار سلیمانی خودنمایی می‌کند.

وی با ذکر این مطلب که حضور مردم در این روز تجدیدپیمان با سردار سلیمانی است، اضافه کرد: حضور در جمع دلاورمردان و شیرزنان لرستانی توفیقی است که خدا را بر این توفیق شکرگزارم.

علوی با اشاره به این‌که در طول انقلاب دشمنان وعده می‌داند که انقلاب جشن سالگرد پیروزی خور را نخواهد دید، گفت: راز و رمز ماندگاری حمایت خداوند و حضور مردم و حضور رهبری حکیم  و فرزانه بوده است.

انقلاب اسلامی؛ مظهر پیروزی در نقطه ناامیدی

وزیر اطلاعات انقلاب اسلامی ایران را مظهر پیروزی در نقطه ناامیدی دانست و گفت: یاری خداوند بعد از این‌که ما احساس ناامیدی کردیم و ناامید شدیم سراغ ما می‌آید، خداوند می‌فرماید لحظه‌ای که پیامبران دچار یاس می‌شوند نصرت ما سراغ آنان می‌آید.

وی با ذکر این مطلب که امام راحل دو بار در سال ۴۲ و ۵۷ دست به قیام زد که کسی امید به پیروزی نداشت، خاطرنشان کرد: در سال ۴۲ شرایط مبارزه فراهم نبود اما امام پرچم مبارزه را بلند کرد چراکه شاه می‌خواست اسلام را از قوانین کشور حذف کند و در قانون انجمن‌های ایالتی و ولایتی شرط مسلمان بودن را از این قانون حذف کرد که موجب انتقاد مراجع تقلید شد.

علوی با اشاره به این‌که در سال 42 شرایط خارجی هم فراهم نبود، خاطرنشان کرد: امام پشتوانه خارجی رژیم شاه را در هم شکست که با کشتار ۱۵ خرداد و تبعید امام، رژیم شاه خیال می‌کرد کار تمام شده است اما تا سال‌ 57 که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید.

علوی با اشاره به این‌که تیروکمان فلسطینی تبدیل به موشک شده، افزود: ترامپ بداند نتیجه‌ای از معامله قرن نخواهد گرفت جبهه مقاومت در سوریه به پیروزی نشسته است حزب‌الله لبنان حماسه می‌آفرینند.

وی با اشاره به حمله موشکی ایران به پایگاه آمریکا، خاطرنشان کرد: آمریکا جرات نکرد جواب ضربه ایران را بدهد و ایران هیمنه استکبار را در هم شکست و جهان به ایران با کرامت نگاه می‌کند چراکه ایران تسلیم دشمن نشد و شعار داد می‌جنگیم، می‌میریم ذلت نمی‌پذیریم.

مردم لرستان همواره حافظ انقلاب و ارزش‌های آن بوده‌اند

وزیر اطلاعات همچنین امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به حضور اثرگذار مردم لرستان در شکل‌گیری و تداوم انقلاب اسلامی، گفت: مردم لرستان در دوران دفاع مقدس در زیر بمباران دشمن بعثی در راهپیمایی 22 بهمن حضوری حماسی داشتند و ایستادگی خود را در دفاع از ارزشهای انقلاب به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه پیام همیشگی مردم ایران از جمله پیام امروز، این است که تزلزلی در اراده مردم در ادامه دادن راه امام و شهدا به وجود نیامده است، ادامه داد: امروز مردم محکم‌تر از همیشه تحت رهبری‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی راه امام و شهدا را ادامه می‌دهند

وزیر اطلاعات اضافه کرد: همیشه دشمنان فکر می‌کردند به‌خاطر مشکلات مادی و اقتصادی بر اراده مردم بر حضور در صحنه انقلاب اثر می‌گذارد اما این مردم در 22 بهمن با حضور خود توهمات دشمن را نقش بر آب کردند.

علوی خاطرنشان کرد: مردم امسال دو حضور مهم دارند؛ یکی امروز که شاهد پرشکوه مردم هستیم و ده روز دیگر و دوم اسفند نیز ان‌شاءلله مردم با حضور پُرشور خود پای صندوق‌های رأی بار دیگر حماسه حضور را رقم می‌زنند.

انتهای پیام
captcha