وفاداری نسبت به نظام؛ پیام حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن
کد خبر: 3878079
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶

وفاداری نسبت به نظام؛ پیام حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

گروه اجتماعی ــ استاندار لرستان با بیان این‌که مردم ما مهم‌ترین سرمایه و پشتوانه انقلاب هستند، گفت: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیامی است به سلطه‌جویان و آمریکا که ملت ما نظام جمهوری اسلامی را انتخاب کرده‌اند و پشت این نظام ایستاده‌اند.

وفاداری نسبت به نظام؛ پیام حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمنبه گزارش ایکنا از لرستان، سید موسی خادمی، استاندار لرستان امروز، بیست و دوم بهمن در جمع خبرنگاران با اشاره به یوم‌الله ۲۲ بهمن، در پاسخ به سؤال رمز ماندگاری و بقای نظام و انقلاب اسلامی علی‌رغم فشارها، تهدیدات و تحریم‌ها، اظهارکرد: فلسفه‌ای علمی وجود دارد که می‌گوید با شناخت علت به وجود آمدن یک پدیده، می‌توان دلیل بقای آن‌را نیز یافت.

وی با بیان این‌که از عوامل مهم پیروزی انقلاب اسلامی اول لطف خدای متعال و سپس راهی بود که ملت انتخاب کرده بودند، افزود: ملت ما دارای آرمان شد، آرمان‌هایی که متأثر از مکتب اسلام بود و نگاه بلند که باعث ایجاد انگیزه و قدرت شد، مردم در ادامه برای خود چشم‌انداز تبیین کرده و به خودباوری رسیدند این خودباوری از عوامل اصلی تداوم انقلاب است.

خادمی ادامه داد: رهبری حکیمانه و اندیشمندانه امام خمینی(ره) از مهم‌ترین عوامل پیروزی انقلاب است. امام توانست مردم را حول موضوعات مشترک گرد هم آورد، نظام سیاسی سراسر استبداد ستم‌شاهی را درهم بپیچد و در ادامه، رهبری انقلاب را آیت‌الله خامنه‌ای که شاگرد امام بود، بر عهده گرفت و از حوادثی که ممکن بود نظام را به خطر اندازد به سلامت عبور داد.

استاندار لرستان از اهمیت راهپیمایی امسال سخن به میان آورد و افزود: جشن پیروزی انقلاب بسیار با عظمت است امسال به‌دلیل شرایط خاص کشور مانند بدعهدی آمریکا در صحنه سیاسی و خروج از معاهده‌ای که با جمهوری اسلامی ایران داشت و پیامد آن تحریم‌های ظالمانه، حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و پس از آن انتخابات دوم اسفند، تمامی تحلیل‌های دشمنان را که با خود می‌پنداشتند با وضع تحریم‌های ظالمانه، مردم به دولت فشار خواهند آورد را بی‌اثر خواهد کرد.

وی تصریح کرد: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیامی است به سلطه‌جویان و آمریکا که ملت ما نظام جمهوری اسلامی را انتخاب کرده‌اند و پشت این نظام ایستاده‌اند. مردم ما مهم‌ترین سرمایه و پشتوانه انقلاب هستند. 

مردم مصمم‌تر از همیشه راه انقلاب را ادامه خواهند داد

علوی، وزیر اطلاعات نیز در جمع خبرنگاران، گفت: پیام امروز جمعیت و پیام همیشگی مردم این است که هیچ‌گونه تزلزلی در اراده مردم در راه انقلاب و امام ایجاد نشده است و مردم مصمم‌تر از همیشه راه انقلاب را ادامه خواهند داد.

وی با ذکر این مطلب که دشمنان فکر می‌کردند که مشکلات مادی و اقتصادی می‌توانند خللی در اراده مردم و حضور آنان در صحنه ایجاد کند، خاطرنشان کرد: این حضور باشکوه مردم نشان داد این حرف‌ها توهماتی بیش نیست.

علوی ادامه داد: مردم دو حضور تعیین کننده دارند یکی راهپیمایی ۲۲ بهمن و ده روز دیگر با حضور خود در انتخابات حماسه حضور را رقم خواهند زد.

راه امام خمینی ادامه دارد

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد نیز در مراسم راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در جمع خبرنگاران، گفت: پیام مردم این است که راه امام ادامه دارد و مردم مطیع فرامین رهبری هستند.

وی افزود: راه امام استقلال آزادی و گسترش عدالت در جهان است و راه شهید سردار سلیمانی راه منوری است که ادامه خواهد داشت.

محمود ثمینی، معاون سیاسی ـ امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان نیز در این راهپیمایی با تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مردم وفادار در راهپیمایی ۲۲ بهمن وارد خیابان‌ها شدند و از اصل انقلاب دفاع می‌کنند و در اربعین چهلمین روز درگذشت سردار سلیمانی نشاط انقلابی خود را حفظ کرده و حمایت خود را از استقلال طلبی ملت ایران اعلام می‌کنند.

محمد مهدیان نسب، فرمانده انتظامی لرستان نیز با تبریک فرا رسیدن ۲۲ بهمن، خاطرنشان کرد: مردم مثل سال‌های گذشته پُرشورتر و انقلابی‌تر در چهلمین سالگرد پیروز انقلاب اسلامی یاد و خاطره سردار سلیمانی را گرامی می‌کنند.

وی افزود: حضور مردم و تدبیر آنان نشان از دشمن شناسی و مشت محکمی بر نظام سلطه است مردم تا پای جان از ارزش‌ها دفاع می‌کنند.

انتهای پیام
captcha