کنگره ملی شهدای فجر آفرین برگزار شد
کد خبر: 3877656
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸

کنگره ملی شهدای فجر آفرین برگزار شد

کنگره ملی شهدای فجر آفرین روز یکشنبه ۲۰ بهمن‌ماه، در سالن همایش‌های وزارت کشور برگزار شد.

کنگره ملی شهدای فجر آفرین برگزار شدبه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی «ایثار»، حجت الاسلام محمدحسن کاویانی‌راد معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم که ظهر امروز برگزار شد با تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی امروز نیاز به ادامه مسیر خود دارد که هیچ‌کس احساس خستگی نکند و خوشبختانه این پیام به خوبی از سوی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شنیده می‌شود.

وی ادامه داد: خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران نماد استواری، ماندگاری، صبر و پایداری هستند و بدون کوچکترین توقع بر ادامه آرمان‌های انقلاب تأکید دارند و حضور آنان برای این مرز و بوم مایه برکت و روحیه است.

اسکندر یارنسب مدیرکل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این مراسم به تشریح اهداف این کنگره پرداخت و پروین سلیحی، همسر شهید مرتضی لبافی‌نژاد نیز خاطراتی از مبارزات پیش از انقلاب و شهادت شهید لبافی‌نژاد بیان کرد.

در پایان این مراسم از خانواده شهیدان محمدعلی رجایی، مرتضی لبافی نژاد، علی سندروس، ابراهم برگی خلجان، امین حیدری، حمید نهاوندی، علی اوسطی، ابوالقاسم اردستانی، جلال سنایی، ایرج استاد حسین، علی نورالدینی، ابراهیم جعفریان و طیبه واعظی از شهدای دوران انقلاب اسلامی تجلیل شد.

اجرای قطعات موسیقی، آثار نمایشی و تجسمی از دیگر برنامه‌های این کنگره بودند.

در این مراسم عبدالرضا عباسپور، معاون بهداشت و درمان بنیاد، محمود پاکدل، معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد، مهدی ایزدی معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد، محبوب شهبازی، دستیار ویژه و مشاور عالی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت الله امانی، مدیرکل حوزه ریاست بنیاد، عبدالله مرتضوی مدیرکل بنیاد شهرستان‌های استان تهران و حمیدعلی صمیمی، مدیرکل بنیاد تهران بزرگ نیز حضور داشتند.

انتهای پیام
captcha