رقابت ۶ نمایش در مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی کانون لرستان
کد خبر: 3875574
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸

رقابت ۶ نمایش در مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی کانون لرستان

گروه فرهنگی ــ از میان ۱۵ اثر نمایشی در بخش‌های تئاتر صحنه‌ای و تئاتر عروسکی که در مراکز فرهنگی و هنری لرستان به اجرا درآمدند، با انتخاب هیئت بازبینی، در مجموع شش نمایش به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی کانون لرستان راه یافتند.

رقابت 6 نمایش در مرحله استانی جشنواره هنرهای نمایشی کانون لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، مرحله استانی هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان امروز شنبه، 12 بهمن در اولین روز از دهه فجر در سالن اجتماعات و خانه تئاتر اداره‌کل کانون پرورش فکری لرستان در خرم‌آباد آغاز به‌کار کرد.

محمدجواد محمدی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان در این رابطه، گفت: با توجه به شعار جشنواره با عنوان «نمایش، تمرین زندگی، ساختن آینده»، مرحله استانی هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: از میان 15 اثر نمایشی در بخش‌های تئاتر صحنه‌ای و تئاتر عروسکی که در مراکز فرهنگی و هنری سراسراستان آماده شده و به اجرا درآمدند، با انتخاب هیئت بازبینی، در مجموع شش نمایش به مرحله استانی جشنواره راه یافتند که در پایان جشنواره سه گروه به‌عنوان برگزیده از سوی هیئت داوران انتخاب خواهد شد.

محمدی با بیان این‌که داوری این جشنواره را نصرت‌اله مسعودی، سید‌سیامک موسوی و فائزه خوانساری از پیشکسوتان عرصه ادبیات ونمایش برعهده دارند، یادآور شد: مرحله کشوری این جشنواره در فروردین‌ماه سال 99 در استان خوزستان برگزار خواهد شد.

یادآور می‎شود، نمایش‎های راه‌یافته به مرحله استانی این جشنواره «گنجشکک اشی‌‎مشی»، «داستان یک سفر»، «نخودی و دیو خشکسالی»، «بهترین نان برای مهربان‌ترین حیوان»، «دل کوچک مترسک»، «ماه و خورشید» و «شاه رفت» هستند.

انتهای پیام
captcha